Ehm ja, ik heb ook zo'n heel handig bijouterie-doosje.. Die aan alle kanten uitpuilt Verder staan het doosje met borstel en kam, haarspray, klittenspray en een paar vellen plak-oorbellen in het kasje boven de gootsteen in de keuken. Naast de theekopjes Doe dr haar namelijk altijd beneden als ze aan het ontbijten is. Efficient met je tijd omgaan.. Zo'n clipjesbord is wel heel mooi, maar vrees dat dat hier niet lang mooi blijft. Een grotere hutkoffer lijkt me handiger. Overigens heb ik van het weekend wel strijkkralen zitten sorteren in zo'n vakjesdoos, dus het is niet dat ik niet opgeruimd ben hoor
Ik heb vorige week ook een serie met gekleurde elastiekjes gekocht; kostte iets van 50 eurocent. Volgens mij bij Action.
Jeetje, wat georganiseerd allemaal! Zo'n knopjes bord is ook wel heel erg leuk zeg! Misschien ga ik dat eens maken voor haar. Nu staan er zowel in haar slaapkamer als in de kast in de woonkamer een bakje waar alles door elkaar in zit. En dan zit er nog het eea in mijn tas, in haar speelgoedkist, in het haar van de poppen en barbies etcetera....