Ik woon in Friesland en wij hebben me net toch een dikke onweersbui gehad met heel veel regen! Onze oprit was een rivier en onze tuin en garage staan blank! Ik kan niet eens naar de wc (handig als je zwanger bent... ), want doorspoelen kan niet. En stinken dat het doet! Dit heb ik echt nog nooit eerder beleefd, hoewel ik weet dat het hier zo tussen de meren in behoorlijk kan spoken! Zijn er nog meer met zoveel wateroverlast?
Ik zag net op het nieuws tussen Utrecht en Eindhoven schijnt t ook zo erg te zijn (geweest). Hier viel t dan nog wel mee, hoewel ik dit ook al heftig vond.
haha tam27 ik woon maar een heel kleins tukej verder van jou tunnel door en daar woon ik vandaar dat het bij jou ook droog is nog
Het is nu droog. Manlief staat de garage uit te bezemen, maar het water in de putten staat zo hoog dat het niet goed weg wil. Ook de wc spoelt niet goed door! Het is hier echt een zwembad!
Ben benieuwd of we hier in Groningen nog wat krijgen, zal er om spannen, ff afwachten wat de buien boven Drenthe doen.
Hier hebben we wel veel regen en harde onweer gehad in twente! Maar het duurde gelukkig niet zo heel erg lang haha
Ik geloof dat wij onze borst ook nat mogen maken. Het is idd wel een mooi gezicht, bliksem gaat hier van wolk op wolk
als ik het zo hooir kan ik wwel vast me emmers klaar gaan zetten voor als het hier ook komt hopelijk slaan ze ons over