Hallo dames, Ik ben sinds vandaag aan de Swaddle me inbakeringsdoek begonnen aangezien mijn kindje veel huilt en onrustig slaapt. En het werkt meteen!!! Maar hoeveel uur per dag mag je inbakeren? En hoe zit het bijvoorbeeld 's nachts als hij er langer in ligt??? Worden ze er niet stijfjes van ofzo.... Goetjes, Wendy
Voor zover ik weet kan het geen kwaad. Mijn zoontje heeft ook lange tijd ingebakerd geslapen, hielp ook vrijwel meteen!
Wij deden onze zoon er ieder slaapje in. En op een gegeven moment sliep hij door. En heeft hij ook de hele nacht er in gelegen. Dus zo'n 10 uren.
Als je kindje gaat slapen maakt niet uit hoe lang. Wel deed ik meteen als Thijs wakker was, meteen de swaddle me open maken, zodat zijn handjes konden bewegen. Anders bleef het een wurmpje!
Niek werd ook bij elk slaapje gebakerd en zodra hij wakker werd gelijk de swaddle me losmaken zodat hij kon bewegen. Later is hij overgegaan in de puckababy en dan hebben ze wat meer bewegingsvrijdheid.
wij deden het ook gewoon bij ieder slaapje, zijn nu aan het afbouwen met een slaapzak met dichte mouwen. kan echt geen kwaat hoor, lekker bij ieder slaapje doen. groetjes angelique
hielp t bij jullie nou echt goed, dat inbakeren? hier ging t de 1e 2 dagen perfect, maar hij word nu met de dag weer onrustiger
Je hebt verschillende inbakerdoeken. Misschien dat je wa anders kan proberen. Thijs heeft eerst in een hydrofiele luier gelegen, daar kwam hij na 2 weken uit. Toen heeft hij in swaddle me gelegen, daar kon hij niet tegen en hij kwam eruit. Nu ligt hij in de puckababy en dat was 1 dag wennen en toen was het goed. Hij slaapt er nog steeds in.
Hier gebruiken we de puckababy en ze gaat er ieder slaapje in dus ook voor de nachten en dan ligt ze er, afhankelijk van hoelang ze slaapt, soms wel 8 tot 9 uur in. Ik maak 'm wel gelijk open als ze wakker is. Ze vindt het nl heerlijk om zich lekker uit te rekken na het slapen
Hallo dames, Bedankt voor jullie reacties. Ik doe inderdaad hetzelfde dus dan weet ik dat dat gewoon goed is. Hier ging het zondag en maandag perfect maar gisteren hielp de doek echt niet (waarschijnlijk ook door de vele krampen). ben benieuwd wat vandaag brengt..... Groetjes, Wendy