Voor een operatie een nieuwe bumba pyjama maar waar kan ik dit kopen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ilona85, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Mijn zoontje moet 16 feb (op zijn verjaardag) nieuwe buisjes. Geen mega operatie maar voor hem al heel belastend met eerdere ziekenhuis ervaringen. Nu mocht hij kiezen watvoor nieuwe pyjama hij mee wil nemen. Helemaal blij riep hij Bumba! Maar dit is dus haast niet te vinden tot nu toe 1 kunnen vinden maar die is toch wel heel erg om te zien ;)

Weet iemand waar ik een gewone bumba pyjama kan vinden maat 92/98 voor een jongen prijs is niet heel belangrijk wel met lange mouw

Hoop zo op tijd de pyjama te kunnen vinden om het iets makkelijker te maken voor onze zoon.

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Ik kan op internet helaas niets vinden...maar anders misschien zelf iets maken met een opstrijk applicatie ofzo?

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
  4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
  5. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @niekekris dat is de enige die ik inderdaad gevonden heb en die moet het worden als ik echt niets anders vindt. dank je voor het meezoeken!

@Jacky78 helaas is die niet in zijn maat dank je voor het zoeken

Misschien weet iemand ook een winkel waar ze ze verkopen? Scapino had wel shirts vroeger maar nu ook niet meer want dacht dan koop ik er een zacht broekje onder.

Dus shirts van bumba met lange mouw mogen ook maar ook dat is haast niet te vinden.

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    maar hoezo moet die pyjama mee nemen? hij mag toch gelijk na huis,
    hier mocht julian 3 x over zijn eigen kleding aan houden

7. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Bij ons moeten ze in pyjama. De vorige keer ook.

Dus vandaar dacht ik het leuk te maken door hem een nieuwe pyjama te laten kiezen maar had geen bumba verwacht haha dus heb het mijzelf moeilijk gemaakt. Hij is nu blij met het idee van een nieuwe pyjama en dat maakt de stap naar het ziekenhuis voor hem makkelijker.

8. mamasim

mamasim Actief lid

8 mrt 2009
    255
    0
    0
    Scapino is inderdaad het eerste wat in mij opkwam...
    Sterkte met de operatie (voor jou een je zoontje)!

9. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
  10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik dacht ook gelijk scapino...maar daar hebben ze ze dus niet meer?

11. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    heb je al is bij zeeman gekeken daar hebben ze ook altijd pyjama,s met plaatjes en anders mischien op de markt

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    oh zo wel netjes eigenlijk hier mocht die was in enschede eigen kleding en schoenen aan houden ja echt waar 3 x over
    vond dat echt raar dus in pyjama is netjes

13. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    @zeeman had niet helaas, en 98 is een optie nu maar kijken of die mensen reageren ;)

ja ik vind het ook wel netjes in pyjama ook liggen ze daar nog even in bed eerst te wachten en daarna nog even bijkomen en dat is wel zo lekker in pyjama

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hier moet je gewoon in de wachtkamer wachten tot je aan de beurt bent en daarna zit je in groepjes met stuk of 10 ouders en 10 kinderen op je eigen schoot ja dan voel je je echt een nummer

ik ben nu sinds 6 maanden terug verhuisd naar waar ik vandaan kwam nu gaat me zoontje naar arnhem dus hopelijk is het daar anders dan in enschede

15. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    Echt?????

jeetje nee hier ga je allemaal naar kamertjes 2 kinderen per kamer allebei een eigen bedje en een speelkamer. Dan mogen ze zich omkleden of gelijk gaan spelen als ze nog een pyjama aan hebben. Dan krijgen ze een verdoving/slaapmiddel tussen de billen gespoten en dan worden ze een soort van dronken. Dan ga je al je aan de beurt ben naar de ok als alles klaar is ga je weer terug naar de kamer en moeten ze wat eten en drinken en krijgt ieder kind een ijsje. Pas als alles goed is mogen ze naar huis alles duurt zo'n 3 a 4 uur

16. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja echt zo werkte dat in enschede je voelde je echt een nummertje
    hier kreeg julian echt narcose kapje hij heb al x die kapje van de slang getrokken toen kreeg ik alles in me gezicht hier verschilde het hoelang je blijven moest soms stond ik binnen 2 uur weer buiten 1 x binnen anderhalf uur en 1 x binnen 2 uur en 30 minuten dus ja dan zit je daar in kamer met 10 huilende kids de ene harder dan de andere nee niet fijn hopelijk is dat hier in arnhem anders.

julian moet als de buisjes er uit vallen gelijk nieuwe krijgen van ziekenhuis vanwege zijn imuum probleem

maar hoe jij het omschrijf is het veel beter en dan voel je je eigen niet echt een nummertje zoals daar lopende band

17. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik heb een Bumba-pyama in die maat bij Scapino gekocht. Hij is niet heel bijzonder: lichtblauw jasje met Bumba en aquablauwe broek. Ze hadden er toen heel veel, was in oktober.

18. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Anders misschien een applicatie? Die kun je er zo opstrijken.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik keek net voor de maat, maar ik heb dus een Plop-pyjama...:)

20. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0

Deel Deze Pagina