Ik ben voor laten groeien. Julia heeft nu bijna genoeg voor een staartje, en ook al groeit het ongelijk, dat zien we dan wel weer. Ik ben blij dat ze eindelijk wat heeft!!! Grrrr, ik lees nu pas van je schoonmoeder. Wat een kreng!! Ik zou ook uit mijn plaat gaan, wat denkt ze wel niet?? :x:x:x
ik wil eline haar haartjes laten groeien, als het echt nodig is alleen de puntjes bij werken. zo heeft mijn moeder het ook altijd gedaan en op mijn 4de jaar had ik haren tot op mijn kont jamie is rond zijn 1ste verjaardag voor het eerst naar de kapper geweest. was echt nodig, hij had veel en dik haar maar het ging allemaal voor zijn ogen zitten. het is toen heel netjes in model geknipt zo schattig. nog best lang maar gewoon zon bloempotkapseltje zeg maar net voor de zomer, april ofzo heb ik het kort laten knippen bij de kapper, stekeltjes... en nu houd ik het zelf bij met de tondeuse zijkanten kort, bovenop langer zodat ik het omhoog kan zetten...
Ja meiden, heel lief dat jullie ook zo razend zouden zijn, heb het net ook al in de lounge gezet in het frustratie-topic :x:x:x:x maar wat moet ik hier mee? Ik heb haar inderdaad zelf opgehaald, mijn man was er ook bij, heb gezegd: wat is er met haar haar gebeurd??! Toen zei ze: ja, het hing helemaal in haar oogjes als ze geen speldje in had. Ik dacht 'ja, nou en, trut?!' maar zei (netjes als ik ben :x) ja sorry maar dat wil ik echt niet, ik bepaal nog altijd zelf wel hoe en door wie er geknipt wordt, had dan effe gebeld!!! meer heb ik niet gezegd, mijn schoonmoeder is niet mijn vriendin, we respecteren elkaar maar daar is alles mee gezegd. Ik wil er ook niet de grootste heisa om maken maar wil het zeker nog eens duidelijk maken maar hoe moet ik dat aanpakken? Ik wil geen ruzie maken maar dit moet ze niet nog een keer doen want dat is haar oppasdag gewoon voorbij, ik wil dit soort dingen echt niet. Dus als iemand tips heeft, ik hoor het graag want zelf ben ik het even kwijt... Mijn man heeft ook duidelijk gezegd dat dit echt niet door de beugel kan maar voor hem is de kous dan wel een beetje af, hij heeft zoiets van ach, ze heeft iets stoms gedaan, ze is niet slimmer en het groeit wel weer :x .... maar hij snapt wel dat het voor mij echt heeeeeeel erg pijnlijk is wat ze heeft gedaan.
Mijn zoontje had ook verschillende lengtes in zijn haar zitten. Ik vond het ook zondde om te knippen omdat het best even geduurd heeft voor hij zijn mooie blonde lokken had ; ) Maar als ik nu filmpjes terugkijk van die tijd dan denk ik 'het zat voor geen meter' terwijl ik het toen echt leuke en mooi vond zitten....maf eigenlijk. Ik zou dus wel die schattige krul of lok bijknippen zodat het een 'echt' kapseltje wordt ipv een opgespaard boeltje ; ) Misschien kun je het met een tondeuse (wel het juiste opzetstuk erop) doen. De lok trimmen ipv knippen zodat je niet van dat rechte knipwerk krijgt. Succes ermee.
zo rond de 5 maanden had mijn jongste een hele mat in haar nek, die heb ik er toen maar even snel afgeknipt... nie mooi
Ik lees nu pas dat iemand anders je voor is geweest... Ik zou het ook alles behalve leuk gevonden hebben als ik mijn kind terug kreeg met een ander kapsel zonder dat ik daar om gevraagd heb. Wat betreft tips voor het gesprek. Gewoon netjes blijven en zeggen dat je je er behoorlijk boos om hebt gemaakt en dat je in het vervolg niet wilt dat zij beslissingen neemt voor jullie. Als ze een spontane ingeving krijgt (hoe goed ook bedoeld) dat ze eerst overlegd met jullie voordat ze wat onderneemt. Zo laat je haar toch vrij om met evt. ideeen te komen maar is de beslissing aan jullie. Wederom succes!
Ik begrijp je gevoel volkomen! 't Is wel lekker makkelijk hoe je man denkt, misschien zijn mannen wel gewoon zo lekker simpel, zoiets zou de mijne nl. ook gezegd kunnen hebben. Maar het gaat eigenlijk helemaal niet om die geknipte haartjes, dat ben je straks wel weer kwijt, het gaat erom dat ze jou niet respecteert als moeder en/of mens en dat is het pijnlijke eraan.
Hier zijn we vanmorgen naar de kapper geweest en ben blij dat ik gegaan ben. Ze heeft precies gedaan wat ik had verwacht, gewoon even de piekjes eraf zeg maar zodat het ook allemaal wat gelijker is nu. Ik zie het verschil wel maar iemand anders denk ik niet. En ze vond het nog best ook allemaal, een mooie spongebobcape om, potloodjes in dr handen en knip knip knip