geen idee, ik heb ook donkere, lange haren (blegh) ik weet niet wat het gaat worden jongen of meisje.... 1 ding: als het maar verdwijnt!
Oh wat ben ik blij dat ik niet de enige ben! echt vind het vreselijk! maar goed, gelukkig zijn er lotgenoten hihi
Hier nog zo'n oerang-oetang hihi. Ik ben zo blij dat ik blond ben. Mijn hele buik en onderkant van mn rug zit onder de donsharen. Nog steeds. Volgens mij gaat het niet meer weg hihi
Ik heb het ook..ieuwww wat lelijk zeg. Ik ben alleen wel dom geweest en heb het weggehaald en nu is het 10 X erger geworden echt van die lange zwarte haren over me heeeeele buik
hahah ik ben dus donker van mijzelf maar de haartjes op mijn buik zijn gelukkig blond! Ik bekeek mijn buik en zag opeens dat er nog meer bij is gekomen..en normaal zit er dus niks he
Ja hier dus ook een mensaap... Ik had het bij mijn dochter niet, maar nu dus bij mijn zoontje wel. Ik heb ook meer puistjes dan bij mijn dochter. Dus eigenlijk best raar allemaal. Ik dacht dat meisjes je de schoonheid ontnamen, nou hij pakt veel meer haha!
Ik heb hier ook last van, heb er zelf ook een paar weken geleden een topic over geopend. Ik heb dus een paar donkere er tussen zitten en die trek ik er echt tussen uit met mijn pincet, de blonde laat ik maar lekker zitten want het doet best pijn met een pincet.
Topic niet gezien sorry ach,dan maar gebruik van de situatie maken he,..vanavond mn mannetje aan de haren de grot in sleuren (of was het nou andersom 8) )
Hoi Ik zag vanmorgen na het douchen bij t afdrogen ook allemaal donshaartjes.. dacht al oh lieve help wat nu dan.. haha Maar het hoort het dus gewoon bij.. Nou ja wel hopen dat ze strax weggaan! Groetjes Danielle
Ik heb ook veel meer beharing op mijn buik, helaas wel donkere haartjes... En ja, ik ben zwanger van een...jongen! Wat een toeval allemaal
omg. heb je het geschoren? Raak je nooit meer vanaf, heb ik ook een keer gedaan op ene klein plekje op me buik toen ik 15 was, heb er nu nog steeds zwarte haartjes zitten, niet veel, maar ze zijn er wel!
Ik heb het ook, maar alleen ik zie dat van bovenaf. In de zon is het niet te zien en mijn vriend zei dat hij gewoon blonde haartjes zag. Ookal ben ik donker. Ennuh....ik krijg toch echt een meisje hoor Wel een paar grote zwarte haren die trek ik er gewoon uit met een pincet. Overigens trouwens geen last van haaruitval. juist nog dikker en meer geworden.
dan kun je je erop voorbereiden dat na de zwangerschap al het haar dat erbij is gekomen, ook weer uitvalt! al het haar dat erbij komt moet ook weer eruit na de zwangerschap helaas dus schrik niet
dat wist ik, dus schikken doe ik niet. ik ben niet zo'n zeikerd met mijn haar; geloof de afgelopen 2 jaar wel 6 verschillende kapsels gehad dus dan laat ik het gewoon weer lekker kort knippen en ik heb van mezelf al aardig dik haar dus het zal allemaal wel loslopen...zo niet, schaar erin !
Yup, hier nog één. Mijn gyn zei dat je dan een placenta hebt die mannelijke hormonen uitscheidt. Hebben wij weer...een mannelijke placenta. Terwijl er toch echt een klein meisje in mij woont. Tot overmaat van ramp heb ik 10 minuten geleden de eerste straie ontdekt. Het feest is dus compleet hier!
Gaat na de zwangerschap vanzelf weer weg. Niet gaan scheren of enthousiast epileren, want dan wordt het alleen maar erger en dan heb je kans dat het blijvend is!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook haartjes op mijn buik een lijntje naar beneden tot aan mijn navel. Na de bevalling waren ze snel verdwenen!