ik heb ze ook onder op mijn buik , maar ik heb ook wat haartjes op mijn borsten die zijn minder lang als op mijn buik ..........maar dat lijkt me niet zo prettig drinken voor de kleine straks ....
JAA! ikke ook! ik lijk wel een kerel! poeh....... Maar wat mij ook opvalt is dat al mijn haar nu veel harder groeit dan voor mijn zwangerschap. Als ik mijn benen scheer, moet het na 2 dagen echt weer! want het ziet er daarna niet uit. Terwijl dat anders altijd wel een week duurde.... Ik lijk trouwens overal veel meer behaard...
ja erg he ..........mag me muts nu ook een poosje niet scheren van de ha ivm een ontsteking .....heb het gevoel dat ik een 1 of andere oervrouw ben , je kan me zo in het ellert en brammert museum neerzetten ..... bah
Ben blij deze topic te lezen. Heb ook van die blonde donsharen op mijn buik. En helaas ook een enkele donkere dikkere haar ertussen, maar die heb ik al onderhanden genomen met de pincet. Is zo'n raar zicht als je in je bikini rondloopt. Dus er is nog hoop. Groetjes Tamara.
Ik heb ze ook maja ik stoor me erniet echt aan ze zijn wel lang en ze vallen op maja ik probeer zoveel mogelijk van te genieten en het te accepteren alleen duim ik wel dat ze erafvallen na de bevalling
Whaha, bel ze eens! Misschien mag je een tijdje voor ze exposeren! Maar inderdaad voor de andere dames: de haartjes op je buik absoluut niet wegscheren hoor! Dan kom je er namelijk zeker weten nóóit meer vanaf en zullen ze dikker en dikker worden..
Ik had ze ook.... Hele mooie donkere en dan ook nog zo'n mooie streep over mijn buik en mijn kunstwerk was af Na 6 mnd was ik mijn streep kwijt en nu beginnen de laatste haartjes te verdwijnen.... Toch wel raar want het hoorde voor mij toch een beetje bij mijn zwangerschap en nu DOEI DOEI haartjes 8-[
ik kan nieteens meer bij mn muts whahaha hier ook de extra haren op de buik (gelukkig blond) maar ook heeeeeel erg in mn gezicht. Allemaal donshaartjes gelukkig hoor maar heb flinke bakkebaarden en de snordonshaartjes zijn ook erger (langer )geworden hebben jullie het ook in je gezicht?