heb me buik er ook helemaal onder zitten zijn echte donshaartjes,en vooral bij die streep zijn ze donkerder, ik schaam me altijd een beetje bij de VK maar ik lees dat er hier meer meiden last van hebben. gelukkig! patricia
Gelukkig dacht dat het aan mij lag..ik heb ook allemaal haartjes tot aan mijn navel..alleen bij mij zijn ze niet blond en het lijkt ook wel of mn haren sneller groeien (overal) en of ze een stuk donkerder zijn geworden is dat ook normaal? gr.
Nou die haartjes zitten er bij mijn nog hoor, maar ik denk dat ik ze ook niet kwijt raak! Ik heb ze met een pincet eruit gehaald met mijn stomme hoofd en daarom zijn ze nog niet weg. Dus ik ben bang dat ik ze nu iedere keer zo moet verwijderen Dus meiden niet met je pincet in de weer, voor je het weet kom je er niet meer vanaf!
Kreeg ze ook opeens, ze zeggen dan vaakl dat dat duid op een meisje... Bij mij klopt het, we krijgen een meid.
ik heb het ook gehad bij alle 2 mijn kids ik ben zelf blond dus ik kreeg allemaal witte haartjes over mijn buik heen.
Hallo allemaal, Heb er ook last van hoor! En Pascha: heb ik ook hoor! Klinkt misschien gek, maar heb zelf kleine haartjes op m'n vingers en tenen zag ik van de week! Is me ook echt nog nooit opgevallen, m'n haar en nagels groeien ook veel sneller als normaal! Dus als jij raar bent ben ik het in ieder geval ook hahahaha!
Ik heb ook een behaarde onderbuik, niet alleen op de streep, ook ernaast Het valt er na de zwangerschap als het goed is vanzelf weer af. Gelukkig kan ik het zelf niet meer zien, buik is te groot geworden
Ja hoor, ik had het ook tijdens mijn zwangerschap. Nu beginnen ze eindelijk een beetje te verdwijnen. En mijn haar en nagels groeiden ook zo ontzettend hard!
ik heb het nu ook al maar verwijder ze wel ik vind het niet mooi. Ik verwijder ze met zo een strip van feet ik knip hem dan zo dat hij alleen die streep weg trekt succes groetjes kimberly
heb inderdaad ook meer haartjes gekregen..onder me navel zwarte haartjes.. ( ben zelf blond) en boven me navel heel veel blonde haartjes nou ja hoort er maar bij hé..