Het was mij ook al opgevallen dat ik wat beerachtige trekjes begon te vertonen. Oeps! Gelukkig zijn die haartjes bij mij blond en vallen ze dus niet al te erg op. Maarrehhh... ik blijf er dus maar al te graag met mijn tengels vanaf op jullie advies. Ik vind het wel erg genant om het volgende op te schrijven, maar ik heb ook het gevoel dat het haar onder mijn buik (als je begrijpt wat ik bedoel) ook wat is toenomen. Normaal stond daar altijd een bescheiden bosje, maar het is nu wat dichterbegroeid. Was mijn vriend ook al opgevallen. Ik heb hier nog nooit iets over gelezen, maar ben benieuwd of iemand dit ook herkent? (of ben ik die ene "freak"die het weer allemaal anders heeft dan een ander ) Nou ja, als ik jullie ervaringen zo lees, dan zal dat wel weer goedkomen na de bevalling. Liefs, van een nieuwsgierige Marla
Ben gelukkig niet de enige zo te lezen . Heb ook blonde haartjes bij mijn navelstreek, raar gezicht als je je buikband van je broek naar beneden doet, want dan staan ze rechtovereind. Verdwijnen vast wel weer hoor Groetjes annette
ik heb het ook, alleen helaas wel donkere haartjes, maar goed we hopen dat het dalijk weg is na de bevalling.
hier ook teddy vacht...heb ook donker haar en vindt het ookniet zo charmy staan....maar goed...als ze weer verdwijnen maakt dat een hoop goed
Ze gaan in ieder geval niet snel weg hoor! Dus ik haal ze zelf lekker weg en heb dat ook gedaan voor de bevalling. 6 grote dikke zwarte haren op een willkeurige lijn tussen navel en daaronder was toch niet het mooiste wat ik van de zwangerschap vond! en het valt ook zo lekker op als je zelf lichtblond bent. Groetjes, M
Ik heb ook een buikvachtje! Ik vroeg me al af of het normaal waas! Dacht zelfs dat ik altijd al zo harig ben geweest, maar dat het me nu ineens opvalt omdat mijn buik zo uitpuilt. Niet dus. Extra bescherming en verwarming. Tja klinkt heel logisch. Vind het ook niet zo heel erg. Ze zijn dan ook superblond bij mij. Baal meer van die puistjes die overal tevoorschijn komen. Bah! Liefs, Sonja
Jup, ik heb er ook last van.. Donkere haartjes nog wel! Ik vind het echt vreselijk maar er is mij verteld dat het indd allemaal weggaat na de bevalling.. Dus heb het ook niet geprobeerd zelf weg te halen ofzo.
Ik heb het ook in het begin van mijn zwangerschap kon ik me er wel aan storen... nu niet meer ze horen nu bij mij en de baby hihihi!
yep hier ook 1 met een bere vachtje in het begin stoorde ik me erg aan nu horen ze gewoon bij mij en de zwangerschap ben van me zelf erg donker dus die haartjes ook ben erg blij om te lezen dat er A => meer zijn B => dat ze na de bevalling weer weggaan