Hallo allemaal! Zoals de titel al zegt bij wie klopte de geslachtsbepaling met 16 weken wel? Ik was 16+1. Het was bij mij heel goed te zien zei de echoscopiste, ze was echt zeker. Meerdere keren gekeken, uitleg van wat we precies zagen... Nu lees ik weer zoveel fout voorspelde echo's op internet.... Zijn er meer goede verhalen???
Vanaf 16 weken is het betrouwbaar Die van mij werd gedaan bij 16.5 weken, en het was 100% een jongetje. Vanaf 14 weken is het onbetrouwbaar (dat is tegen me gezegd bij het echobureau) er word aangeraden om het met 16 weken te doen. Dus je zit wel goed.
Ja klopte hier ook 1x met 13 weken en 1x met 17 weken. Ik denk als ze ervaren is ze het goed heeft gezien!
hier klopte het ook. In eerste instantie mijn voorgevoel. Met 17 weken een meisje gezien. Met de 20 weken echo nog eens bevestigd
hahahaha ik dacht al ben ik nou zo blond???? hihi hoop dat ik morgen avond dit ook zie op de echo, maar goed al steekt er iets uit zal ik er net zoveel van houden als van een meid hoor dan heb ik gewoon een mannen kwartet!