Even een vraagje... Mijn dochtertje begint nu langere haartjes te krijgen en daar ben ik heeeel blij mee alleen nu hangt het zo voor haar oogjes. Ik heb wel speldjes maar ik ben bang dat ze die eruit haalt en in haar mond doet. Ze steekt echt alles in haar mond! Hoe doen jullie dit, zijn jullie niet bang dat ze hierin stikken? Ik vind het maar niks maar dat haar voor haar oogjes is ook niks maar vindt knippen zonde en dat ziet er niet uit
Wij zijn in eerste instantie naar de kapper gegaan, en hebben alleen de pony laten knippen. Toen het weer langer werd zijn we knipjes gaan gebruiken, maar die trok ze steeds vaker uit d'r haar, en idd in de mond. Daarna elastiekjes (palmboom effect, dus midden op d'r hoofd), maar na een paar weken trok ze die er ook steeds uit om op te gaan sabbelen/kauwen enzo. Paar weken terug dus maar weer naar de kapper, en een bob laten knippen, en ook gewoon d'r pony weer kort laten knippen. Ziet er een stuk beter uit, en nu hoeft ze niet steeds d'r hoofd achterover te gooien om onder de gordijntjes door te kijken
Ik doe gewoon een speldje in, soms trekt ze hem eruit en soms ook niet.. Ze heeft wel alleen een speldje in als ik haar in het zicht heb. Ik vind een pony knippen echt afschuwelijk (mijn kapster ook) en mijn dochters haar groeit heel hard dus iedere drie weken naar de kapper zie ook niet zitten..
Inderdaad, gewoon knippen. Het comfort en de veiligheid van je dochtertje gaan nu nog voor de mooiigheid.
Hier ben ik ook gewoon aan de pony gegaan en een boblijn. Als ze een jaar of 3 is dan gaat die pony oom weer lang worden. Nu ze loopt laat ik de bob ook al langer groeien. Maar inderdaad comfort voor je dochtertje is toch veel belangrijker. Ik heb een kapperschaar gekocht en knip zelf de pony om de 3 weken en voorheen de bob ook. Als vanaf dat ze 4mnd was.
hier net ook pony met een bobje laten knippen! het haar is nu ook nog zo dun en vlassig vaak. goed laten knippen helpt het haar juist om mooier en voller verder te groeien!!
Hier ook een dochter (van bijna 1) die ook alles in haar mond stopt, maar het speldje blijft over het algemeen zitten. Pony komt er hier niet in, geen gezicht met dat dunne plukje haar, mocht het meer geweest zijn was dat het overwegen waard, maar voorkeur gaat uit naar een speldje.