vanaf wanneer nachtmerries

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sietske, 28 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Vannnacht werd mijn zoontje ineens gillend wakker.... we zijn een half uur bezig geweest met troosten.... hij was echt overstuur....

kunnen kleintjes van 10 maanden al last hebben van nachtmerries?
    hij is nu wel bezig in zijn ontwikkeling, sinds eergisteren kan hij ineens achteruit kruipen....

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goede vraag... Ik lees mee. Ik denk het zelf wel.

Helaas kunnen wij er nu elke nacht 6 of 7 keer uit omdat ze overstuur is. Ik ben benieuwd naar de reacties en tips!

3. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Jah zeker kan dat, niet in de trant van monsters maar meer dat hij jullie kwijt us of. Zo, of iets dat hij gezien geeft en dat hem bang geeft gemaakt.

4. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    #4 Kruimelmuis, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Volgens wetenschappelijke onderzoeken kan een baby al dromen in de buik van de moeder..
    Ik weet niet precies wanneer maar ik dacht met 20, 25 of 30 weken..
    Dat is wat ik op verschillende sites gelezen heb..

Onze dochter droomt zeker weten al, ze word soms ineens huilend wakker of soms zie ik dr verdrietig of boos kijken in haar slaap &dan hoor ik ineens n klein piep geluidje (soort gil wat zachtjes minder word)..
    Maar soms is ze ook overdreven aan het lachen in haar slaap..

Wel is het zo dat haar vader &ik vroeger ernstig vaak nachtmerries hadden, weet niet of dit het misschien verergerd..

5. b0otjuh

b0otjuh Actief lid

17 nov 2011
    326
    0
    0
    Ik werk parttime in de thuiszorg en de rest van de
    provincie utrecht
    Hoi Hoi

Onze kleine man is nu bijna 5 maanden en droomt ook al.
    Kijkt vaak boos/verdrietig in z'n slaap .. word ineens gillend wakker .. soms 6 keer per nacht en als ik dan bij hem kom slaapt hij gewoon.

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Onze dochter van net 4 maanden droomt ook. Zeker als ze naar het kdv is geweest of op een andere manier een drukke dag heeft gehad. Ze ligt dan echt te krijsen (huilen) in haar slaap.
    Zoooo zielig!
    Ik praat dan heel stilletjes tegen haar en langzaam wordt ze dan weer rustig en slaapt verder. Ze heeft dan in de tussentijd haar ogen echt niet open gehad. Slaapt dus echt.

Deel Deze Pagina