ik heb gewoon een pakket gekocht bij de babyzaak. maar doe het wel in de douche en met z'n tweeen. er staat namelijk op de doos KNOEIT NIET. nou dat doet het echt wel! gelukkig is bij mij het resultaat wel erg mooi geworden. pakketje koste 19,95. zat alles in wat je nodig had
Idd expo. anders prenatal of babydump. Je kan ook gewoon gips rollen bij de apotheek halen, is wel stukken goedkoper.
Ik had het bij pipoo's gehaald. Weet alleen niet of het bij je in de buurt zit. Het was wel een stuk goekoper en het resuultaat was mooi!
http://www.bibabebie.nl/ Het was een hoop geklieder en een hoop lol maar het resultaat is super geworden bij mij.
Bij ons in Belgie is het te verkrijgen bij de AVA , weet enkel niet of ze deze winkel in NL ook hebben .. Idd op de doos staat ; knoeit niet ! Ja dag zeg ! Mijn pantoffels, broek en onderbroek die ik omlaag gestoten had en de hele vloer zat onder omdat mijn vriend die gipsbanden moest soppen en dan op mij leggen , logisch dat het lekt .. Maar daar waren we dus te laat achter gekomen .. Je ziet het nog aan mijn pantoffels ook al heb ik ze 2 keer in het wasmachine gestoken . Het beste is oude handdoekken op de grond leggen en volledig naakt erop gaat staan .
Oh ja het resultaat is wel heel mooi en het water niet te warm doen want de gips droogt toch wel erg snel .. Heb wel echt staan bibberen van de koude verbanden op mijn lijf en is ook goed te zien aan mijn tepels dat het maar koud was ..
Heb t gewoon gegoogled.. en via internet gekocht! geeft inderdaad wel rommel, dus zeker in de badkamer doen! Zorg dat t lekker warm is op de badkamer, want met die natte lappen kreeg ik het toch wel erg koud. En een comfortabele stoel is ook wel handig... succes! Bij ons was het resultaat heel mooi geworden en nu ik weer zwanger ben pas ik het 'model' af en toe s...wel leuk om te zien hoe je lichaam er toch weer heel anders uitziet!