Ik heb gisteren een groei echo gehad met 32 weken. Toen ze bij het hoofdje kwam liet ze zien dat er best een bos haar op ons ukkie zijn hoofdje groeit. Nu vraag ik me af of meer mensen dit hebben gehad (dat je het al zag op een echo), want ik kan er niets over vinden namelijk en krijg van alle kanten de vraag of het wel echt haren zijn...
Bij mij zeiden ze met 26 weken dat er nog niet echt veel zat (begint met 26 weken te groeien zei ze) En geboren met een hele bos haar! Bij m'n nicht en vriendin zeiden ze dat er heel veel haartjes waren en beide bijna kaal geboren
Ja hoor, hier ook een bos haar op de echo. We konden het ook bijna niet geloven dat je dat zou kunnen zien, maar de echoscopist was erg stellig.
Hier zag je bij de groeiecho met 36 weken ook allemaal haartjes zweven in het vruchtwater. Vlos zei al dat ze niet kaal gaat zijn... Nog even geduld, dan kan ik het beamen of niet.
hifi wat grappig!!! nou ben benieuwd , ik krijg volgende week een echo even goed kijken aangezien me 2 zoontjes met een bos haar werden geboren (half hindustaans) maar die worden altijd wel met haren geboren
Bij beide heb ik rond 30 weken een pretecho gehad, en bij beide waren de haartjes zichtbaar. En ze hadden ook allebei vrij veel, behoorlijk lange, donkere haren. Dus ik geloof ook echt dat het haartjes waren die te zien waren op de echo's.
Bij ons was het al op de 3D echo goed te zien dat hij al haar had en vorige week tijdens de groei/liggings echo bevestigde een andere echoscopist het nogmaals. Baby is half NL half Indo en Indo's hebben ook vaak dikke bos met haar Op deze foto zie je het duidelijk
hier ook bij de 28 weken echo een volle bos haar en jahoor bij de bevalling heb ik 10000 x gevraagd heeft ze haar heeft ze haar? (bij toucheren) nou daar kwam een bos haar uit hahhaha
Ik hoop echt dat hij haar heeft bij geboorte. Onze dochter is zowat tot haar 1,5 kaal geweest dus wat haar zou nu wel leuk zijn. Maar fijn in ieder geval dat mensen het hier herkennen en je het dus echt wel kan zien op een echo!!
Bij mij zagen we toen ook zelf goed met 33 weken een oortje en een giga bos met haar!! En idd ze werd geboren met een flink pak zwart haar
Hier op de pretecho kon ze zien dat het al 1 cm haar had met 27 weken.. K hoop toch ook echt dat ze met een bos haar geboren wordt Afwachten
Ja hoor, bij onze dochter was er met 21 weken al een bos haar te zien, en ze had ook super lang haar bij de geboorte. Onze 2e dochter was met de 20 weken echo zo kaal als een meloen haha Dus ik ben benieuwd
't Zegt helaas niet alles. Bij dochter was op de echo veel lang haar te zien. En dat had ze ook bij geboorte. Alleen zat dit alleen op de achterste helft van haar hoofd; van voorhoofd tot aan bovenop was ze vrijwel kaal. Dit is pas een beetje gaan groeien toen ze 1 was geweest. Dus ondanks geboorte mét haar, toch een hele poos een vrijwel kaal meisje gehad (want de rest hielden we maar heel kort, vond het geen gezicht zo'n halfkaal/halfbedekt hoofdje). Nu groeit het prima, maar het voorste haar is nog duidelijk heel erg fijn en heel erg jong.
Wat leuk zeg. Ik wist helemaal niet dat ze dat konden zien. Ik heb vrijdag nog een groeiecho, dus ga meteen vragen of ze wat haartjes kunnen zien! Lijkt me zo schattig
Bij ons was met de liggingsecho met 36 weken ook een bos met haar te zien. Eigenlijk hadden we ook niet anders verwacht, papa en ik hebben ook heel dik haar. Over een week of twee kunnen we eindelijk zien of het klopt haha.
ik weet niet hoe jullie dat zien hoor !!!kan er niks van zeggen zelf wat denken jullie van de mijne? is met 30 weken gemaakt. mijn andere knullen zijn wel met bos haar geboren!