Heb sinds gister ineens pijnlijke tepels en steken in de zeikant en onderkant van me borsten. (heb ook het idee dat ze wat ronder worden!) Zo Spannend!! ik wil zo graag testen. Maar kan maandag pas! Nog 2 dagen maar! Hoe houden jullie dat toch vol! Yoke
Hier 1 die dat dus niet volhoud en dus ook te vroeg test en negatief. Word er een beetje moe van,pfffffff had vanmorgen echte ongikrampen en ook al een paar dagen zeer pijnlijke tepels. Nu is het wachten tot de komen....... succes meid ik duim voor je liefs sancho
Nou, ik weet bijna wel zeker dat ik zwanger ben. Mijn onderbuik is behoorlijk gezwollen, borsten zijn gegroeid. Het ergste waar ik nu last van heb is veel gas, opgeblazen gevoel en obstipatie. Voor de rest gelukkig niet misselijk enzo. Alleen bij diep inademen voel ik heel goed mijn buikspieren. Alsof ik gisteren flink wat buikspieroefeningen heb gedaan. En ja.... ik ben eigenwijs geweest en gisteren en vandaag getest. Maar nog steeds negatief... nog een paar daagjes wachten dus...
Ik zie dat het je eerste poging is. Heb je hiervoor de pil gebruikt? Ik hoop natuurlijk van harte dat je idd zwanger bent, maar na het stoppen met de pil kun je ook klachten krijgen die erg op zwangerschapskwaaltjes lijken
Ik ga ook maandag testen! Spannend. Bijna nog maar 1 dag! Veel suc6 Terese ik hoop dat je gelijk hebt, en echt zwanger bent! Yoke
Ik denk ook dat je niet gelijk TE zeker moet zijn van een zwangerschap. Het is net je eerste ronde en je weet dus nog helemaal niet wat voor kwaaltjes je lichaam met je uit kan halen als je aan het proberen bent. Het kan natuurlijk raak zijn, maar het blijft afwachten!
Om even terug te komen op mijn voorgaande reactie: wie heeft hier ervaring mee? Want nu weet ik het helemaal niet meer.... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=
Maandag negatief getest en dinsdag ongesteld geworden Maar weer een nieuwe kans op komst (ik was een paar daagjes weg!!) Yokie
He jammer Jokie, maar gedeelde smart is halve smart Op naar de volgende ronde Kunnen we samen doen, want we doen er allebei even lang over
Haha! dat is inderdaat leuk! Ik ga morgen toch nog even een testje tegen aan gooien om voor de zekerheid te weten.. Was deze keer extreem weinig ongesteld! Je weet maar nooit....