Zoals de titel al zegt... Ik ben al bijna 4 weken ongesteld. Ben 13 weken na mijn bevalling ongesteld geworden. Meteen op de eerste dag begonnen met de pil. 1 weekje ongesteld geweest. Vrij normaal, niet heel hevig. Toen nog zo'n 2 weken licht bruinverlies. En aan het eind van week 3 weer wat helder rood bloed bij het afvegen. Mijn pilstrip was op dus zit nu in mijn stopweek. En ja dus weer (nog steeds) ongesteld... Ben er klaar mee!! Wie herkent dit? En zouden jullie naar de dokter gaan of hoort dit gewoon bij het 'ontzwangeren'?
Dit heb ik alle keren gehad als ik begon met de pil, zo'n 5 weken ongesteld, tweede strip was het bij mij over. Ik hoop dat het bij jou ook zo is.
Hier geen 4 weken maar wel een ruime 2 weken. Bijna 3. Heel irritant maar het is bij mij nu over. Gebruik de nuvaring en sla de stopweek nu over omdat ik het gebloed ff beu ben. Hopelijk is het daarna weer gewoon normaal. Het bloeden was bij mij ook heftiger dan normaal trouwens.
Ik gaf borstvoeding en zat daarom aan de cerazette. Ik heb ook bijna 2 maand gebloed, niet veel, maar toch. Uiteindelijk de huisarts gebeld en zijn simpele reactie was: neem 3 dagen lang 2 pilletjes (ochtend en avond) en dan ben je er vanaf. En ja hoor... waarom ik niet eerder belde? Maar gewoon even je huisarts bellen, die weet vast raad!