Goedemorgen, Sinds kort slaapt mijn dochter op haar buik. Als ik haar smorgens uit bed haal dan ligt de slaapzak helemaal gedraaid om haar heen. Met als resultaat dat het zo strak zit dat ze denk ik zelf niet terug kan draaien. Kan ik haar beter zonder slaapzak in bed leggen? Of hebben jullie andere tips?
Hier beide kinderen op de buik in de slaapzak. Geen problemen met de zak die gedraaid is. Ik heb voor de slaapzak gekozen omdat ik niet wil dat ze onder dekentjes slapen wanneer ze op hun buik slapen. Vind ik maar een eng idee. Misschien kijken of je een ander model slaapzak kunt vinden die niet zo snel draait (dus iets strakker model ofzo)?
hier ook buikslapertje...en idd soms zit het helemaal gedraaid, maar hij beweegt gedurende de nacht zoveel..dat het ook vaak weer helemaal terug gedraad is...hij kan er ook mee staan, dus volgens mij red ie zich er wel mee... ik heb de bambino zomerslaapzak...die is heel rekbaar
Wordt je dochtertje er ook wakker van? Als ze lekker blijft slapen lijkt mij dat ze er zelf geen moeite mee heeft. Dan zou ik het zo laten.
Of een slaapzak waar je de onderkant anders kan ritsen, zodat er 2 benen inkomen. Maar idd, als je kleintje er geen last van heeft.....
Hier is de slaapzak ook wel eens gedraaid maar na 1x wiebelen zit hij weer goed. Ik persoonlijk zou iig geen gewone dekens gebruiken, ik vind mijn dochter nog wel eens andersom in bed..
Hier zit hij nooit grdraaid maar ik heb 1 waar ze zeg maar precies in past, zo één van de Hema. Ik heb ook een dunne badstof-achtige, die is langer en dunner, die gaat wel draaien. Vind dat helemaal niks!
mijn zoon is een buikslaper en heeft al 2 jaar een slaapzak aan. gaat prima. soms moet ik hem een beetje uit de knoop halen als hij vaak heeft rondgedraaid. maar verder gaat het prima. ik vind dat het ene merk veel meer verstrikt raakt dan het andere. ik vind de ISI het beste zelf.
Hier slaapt ze ook bijna altijd op haar buik en altijd met slaapzak. Soms zit hij gedraaid, maar ze heeft er geen last van. Doet er alles is, lekker gaan zitten, haar bedje rondstappen en natuurlijk lekker slapen.
Hier ook eentje die alle hoeken van het bed ziet en regelmatig op zijn buik ligt. Omdat hij zoveel beweegt en bijna nooit onder de deken ligt, draagt hij ook een slaapzak, maar dan wel 1 die nog maar net past. Als ik hem een maat groter aantrek, draait de zak wel, maar op deze manier niet...