Achterover gekantelde baarmoeder gaat kantelen / opgerichten

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Lilyofthevalley, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilyofthevalley

25 sep 2014
    21
    0
    0
    Hallo verloskundigen,

Na een miskraam van 8,5 week begin dit jaar te hebben gehad, ben ik opnieuw ZWANGER !!!!!. WIJ zijn superblij en trots !!!!.

Ik ben nu 11 weken en 3 dagen zwanger en onlangs heb ik mijn eerste termijnecho gehad !!!.
    Tijdens de termijn echo ontdekte de echoscopiste dat ik een achterover gekantelde baarmoeder heb.
    Ze vertelde mij dat ik daar nog heel veel last van zou krijgen als de baarmoeder gaat kantelen en oprichten ?.

Mijn vraag is : Wat ga ik ¨ Heel veel last van krijgen " als mijn baarmoeder gaat kantelen en opgerichten ?. Wat kan ik mij bij voorstellen ?. Wat ga ik qua pijn voelen en waar ?.
    Deze vraag heb ik ook voorgelegd aan mijn gynaecoloog maar die kon mijn vraag niet beantwoorden[SIZE=3] !.[/SIZE]

[SIZE=3]De laatste [SIZE=3]twee dagen [SIZE=3]heb ik namelijk wat meer last van buikpijn en krampen (bovenaan) en ik [SIZE=3]voel mij er [SIZE=3]onzeker over (is alles wel goed met de baby?) en wordt ook gestrest van dat ik [/SIZE]niet weet wat deze krampen te betekenen heeft ?.
    [SIZE=3][SIZE=3]
    Hopelijk kunnen jullie mij helpen en mij[SIZE=3] het antwoord geven op mijn vraag en geruststellen?.[/SIZE]
    [/SIZE][/SIZE] [/SIZE][/SIZE][/SIZE][/SIZE]

Lieve groet,

Lilyofthevalley

2. Monique

Monique Verloskundige

6 mei 2014
    1.572
    0
    0
    Goedenavond,

hier hoef je echt niet ongerust over te zijn. Het komt namelijk vaak voor bij vrouwen dat de baarmoeder naar achteren gekanteld ligt. Het kan zijn dat je het merkt de baarmoeder zich gaat oprichten. De baarmoeder gaat dan rechtop staan. Je kan dan wat krampjes ervaren en rugpijn hebben. Dit is volkomen normaal. Succes!

Groetjes Monique

3. Lilyofthevalley

25 sep 2014
    21
    0
    0
    Ik zal proberen om me minder druk te maken, en het gewoon over me heen te laten komen !!.

Bedankt voor de reactie.

Deel Deze Pagina