Nee dat meen je niet wat erg! En nooit meer iets terug gegroeid? ik had die wel besteld die poeder was dus helemaal niets, maar niet via de kapper, ik zat er helemaal onder en op de inham zat het niet, bleef ook totaal niet plakken, hoop dat je haar weer terugkomt!!
Nee, het is niet meer terug gekomen. Ik gebruik nu een pruik. Poeder kocht ik bij de kapper en op sommige plekken heb ik oogschaduw gebruikt.
Jeetje wat heftig! Hoe voel je je verder eronder? Kun je hier wat vrede mee hebben? En uiteindelijk wel zwanger geraakt?
Ja mijn eerste punctie en terugplaatsing van een verse en ja de test gaf de tweede streep al aan voor ik de wekker kon zetten, kan het niet geloven! We zijn super blij heb echt gehuild, 4 juli eerste echo, vertellen het niet teveel mensen wel een paar natuurlijk, eerst even genieten samen en afwachten of alles goed verloopt, ga ik wel gewoon vanuit, en mochte stoppen met die bolletjes omdat het een verse tp was, ben ik blij om maar ook weer niet haha! Ja tis toch een soort extra zo voelt dat
Wat geweldig...van harte gefeliciteerd!!! En ook nog de 1e poging. Geeft me weer moed. Slim om even te wachten met vertellen. Wij wachten deze keer als het mag lukken tot de 13 wk echo. Laatste keer ging het mis met 10 wk en toen had ik het gelukkig bijna niemand verteld.
Dankjewel! Ja ik sta echt versteld nog aan wennen maar super happy jaa dit is fijn om ook te weten dat het ook nu gelukt na 1x , oww jee na 10 weken nog is wat vreselijk lijkt me dat, maar had jij nou al kinderen ook of word dit dan de eerste? Ja daarom zeg inderdaad ook 12 weken al heb ik straks al een echo in juli, veel mensen wisten van de ivf heb het er twee verteld plus pa en mijn vriend zijn ouders en een maatje, goh wat waren ze blij zo lief en moet ook kunnen, heb je ook wat steun... officieel volgens berekeningen ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger berekend via Freya, datum moest ik punctie dag invullen, vet gek dat ze 4 weken al rekenen, hoop dat het voor jouw ook gauw raak is! Fijn dit forum om te kunnen delen
Hier was 1,5 jaar geleden IUI 1 raak maar ik ben met 25,5 week plotseling te vroeg bevallen en ons zoontje is die dag aan een klaplongetje overleden. Half jaar later was ik weer zwanger van IUI 1 en toen werd het een miskraam met 10 wk. Dat stelde niet veel voor omdat we natuurlijk eerder in het jaar iets veel heftigers hadden meegemaakt. En nu 3 IUI's gehad en niet gelukt. Daarom na de vakantie verder met IVF.
Ogg jeetje, vreselijk hoor! Dit had je inderdaad gezegt ook, niet hoe het was gebeurd , maar wel de miskramen, dus dit word straks je aller eerste kindje als je begint met de ivf, echt naar om dit te lezenhoop dat je gauw een volle zwangerschap mag dragen waar ik zeker van uit gaik denk dat ivf toch beter is dan iui, bij mij waren ze alle 8 gewoon mislukt heb nog nooit een miskraam gehad en hoop dat nooit mee te hoeven maken, ik leef echt met je meeknap dat je dan toch op dit forum blijft en gewoon nog blij bent voor iemand anders, ik zou dat echt lastig vinden, we blij maar ook teleurgesteld dat het nog niet gelukt is zeker na zoveel ellende, ik vind je een topper je blijft er sterk onder
Ik kan er gelukkig heel goed tegen moet ik zeggen. En ondanks alle ellende weet ik wel zeker dat ik zwanger kan worden. Het is immers twee keer gelukt. Na 8 mislukte IUI's heb je ook veel teleurstellingen gehad steeds. Ik ben ervan overtuigd dat het met IVF gaat lukken. Zeker als ik dan lees dat bij jou 8 IUI's mislukte en dan IVF 1 raak. De Fertiliteitsarts is er van overtuigd dat bij mij IUI ook zou lukken nog en dat IVF helemaal niet nodig zou zijn. Maar Ivm met mijn leeftijd moest ik me aanmelden voor het geval 6 IUI's niet lukken. 20 juni krijg ik te horen of we meteen in juli starten met IVF of toch nog eerst 2 IUI pogingen doen. Ik vind IUI fijner maar denk ook met IVF is de kans groter. Jij heel veel succes en doe vooral rustig aan in het begin. Niet teveel doen en bukken. Ga ik ook volgende keer doen.
Ja, 3 kinderen en nu klaar. De vierde wou mij niet meer lukken helaas. De pruik zie je haast niet. Het ziet er natuurlijk uit
Heej sorry was even druk weer, vind ontzettend knap van je hoor sterk ook! En ja het gaat je zeker lukken ben ik opk van overtuigt!inmiddels 20 juni geweest hoe gaat het nu? En welk traject ga je nu in denk ivf heh? Ja ik heb ontzettend ve geluk en dinsdag de eerste echo ben dan 8 weken, heb wel spanning want voel van alles, haha alles groeit ook alik moest gisteren niezen en kreeg een hele felle pijn scheut in mn onderbuik, ben ik van geschrokken maar hoort erbij, en toch blijf je bang, maar heb gebeld ,ze zei ook dinsdag weet je meer, zijn mn banden komt heel vaak voor... gelukkig blijft wel eng, mijn vriend gaat mee hij moet ook van mij, heb hem nodig hierbij je weer nooit...maar zoals het voelt denk ik wel dat alles goed is hoor...en voel liever alles dan helemaal niets. Hoe oud was jij dan heb je wel gezegt geloof ik hoor.ik ben 36 word dit jaar 37
Dat is jammer! Gelukkig wel 3 mooie kids, dus je bent er echt mee gestopt nu? Fijn dat de pruik zo mooi is! Lijkt me echt erg om alles kwijt te raken, Bij mij blijkt dat ik telogeen efluvium heb, stress haaruitval en hormonen enz komt dus wel terug en heb speciale shampoo gekregen, officieel voor erge hoofdroos en jeuk enzo maar het schijnt de haargroei sneller terug te laten komen, ben benieuwd
Wat spannend dinsdag de eerste echo. Hier inmiddels het onderzoek achter de rug en er is gelukkig niets uitgekomen waardoor ik meer kans heb op een vroeggeboorte. Ben helemaal onderzocht. 7 uur in het ziekenhuis geweest. Bloedruk, bloedplasma, hart film, hart echo, 28 buisjes bloed testen. Alles was goed. Vandaag gebeld door de IVF arts en over 1,5 week als ik ongesteld wordt dan mogen we starten. Ben heel erg opgelucht. Ik ben inmiddels al 41. Was met 39 1e keer zwanger.
Jaa echt heel spannend, narmate de dag steeds dichterbij komt hoe zenuwachter ik word Wat een fijn nieuws voor jullie! Wel lange rit even 7 uren, maar het is het waard! Spannend zeg! En dan moet je bijna maand de pil toch? En dan hormonen enz gaat snel die tijd voelde voor mij eindeloos toen ik dat hoorde maar gaat zo snel! En ik zal voor je duimen! Hoop dat je gauw zwanger weer bent en dat je veel eitjes krijgt is fijn als je weet dat je er meer achter de hand heb ook, klinkt beetje gek maar gaf mij fijn gevoel dat ik er toch intotaal 3 had
Klopt ben ik mee gestopt en heb nu van davitamon zwanger met omega 3 erbij, zit dus ook gewoon alles in wat je nodig heb voor je kleine en je haar en alles
Hoef niet aan de pil. Meteen op dag 3 van ongesteldheid echo en beginnen met spuiten. Omdat mijn cyclus exact 28 dagen is hoef ik niet aan de pil. Ongeveer 14 dagen spuiten en dan de punctie. Dus gaat super vlug. Ja hoop op veel eitjes. Tijdens de IUI zagen ze steeds 7 tot 10 eitjes maar kreeg lage dosis medicatie zodat er maar 1 of 2 groeide. Meestal had ik er toen al 2 of 3. Dus met hogere dosis moet het goedkomen. Lijkt me ook fijn als ze er een hoop oogsten en bevruchten. Mocht het dan niet ineens lukken dan zijn er nog wat reserve.
Wat super het snelle traject! En dan gaat het zeker goedkomen met de eitjes, ik gs heel hard voor je duimenenne hou me op de hoogte spannend! Heel veel succes , ik laat je dinsdsg nog wel even weten hoe de echo was, valt mij mee de verschijnselen ik heb soms nachtelijk misselijkheid niet elke dag, soms overdag even of smorgens maar echt niet de moeite, wel veel moe dat wel, hopelijk blijft het zo, ja en bkrsten die dingen groeien wel door
En ja nog steeds mijn telefoon niet terug , moet zo opletten hoe ik type haha! En dan nog met fouten, haha ! Nogmaals veel succes en ik hoor het wel