Die symptomen hoeft ook niet he. Ik werd met 13 wk ofzo pas voor 't eerst misselijk en bij 16 wk was het al over. Was in 6 maanden ook maar 3 kg aangekomen. De borsten waren wel mega haha.
Oww dus het kan nog wel hihi Gelukkig niet lang gebleven dus die misselijkheid. K ben nu precies 8 weken en ben al 3 kilo bij haha, de echl was helemaal goed, precies goeie afmetingen en het hartje klopt, zo mooi, had nog wel cystes in mn eierstokken en nog opgezet, dus voel daarom ook veel waarschijnlijk.heb afspraak 21 juli voor de tweede echo bij de verloskundige, en ze vroegen of ik de niot test wilde, die gaan we wel doen. Wel naar onze echo was goed die van mijn vriends neefje dus niet en zij was 12 weken, leefde niet meer, maar hadden dus ook een traject maar zijn anderhakf jaar samen en heel jong, dus vermoed wel dat er meer aan de hand was, maar was heel gek om te horen ook dat hun dat overkomt.... hoe gaat her nu bij jluw? Ben je inmiddels al ongesteld?
Wat fijn dat alles goed was. 3 kg erbij in 8 wk is wel al veel haha. Ik was 3 kg erbij na 25 weken. Wel eerste weken toen 4 afgevallen dus eigenlijk was het 7. Hier vandaag het gesprek gehad met de IVF arts en alles besproken. Juli zat helaas vol dus we starten 1e week van aug. Die echo's blijven toch steeds spannend. Bij mijn miskraam was de 8 wk echo goed en 10 niet meer. Dus fijn als je de 13 wk echo hebt gehad en dan alles goed is. Maar het blijft spannend.
Ja heel fijn! Haha ja ik groei snel heb al een buikje ook, viel bij jouw dus mee het aankomen. Oww wat jammer dat juli al vol zit op naar augustus dan! Heb je het gevoeld ook dat het mis was? Ik heb over twee weken verloskundige afspraak ben ik 10 weken krijg ik dus qeer een echo, ga er gewoon vanuit dat het goed zit allemaal. Mijn vorige was helemaal goed gegaan, ja ik moet zo wel denken anders zit ik continu in de stress en zou moeten genieten nu, ze zeiden ook dat ik me geen zorgen hoef te maken, alles ook goed ging toen, maar alles kan natuurlijk, dat zie je bij jouw ook wel ook best erg! Maar ben blij dat je in augustus lekker kan beginnen