a-merk vs huismerk

Discussion in 'De lounge' started by mel78, Nov 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Jaren geleden was hier op de site een topic met een link naar een site waar werd vermeld welk huismerk eigenlijk gewoon een A-merk is (bijvoorbeeld het huismerk pindakaas is eigenlijk van calve).

Ik ben gaan google-en maar kan deze lijst echt nergens meer vinden.
    Is er iemand bekend met deze lijst/site en wil laten weten waar ik deze kan vinden?

Ik wil zo graag weten of Robijn ook aan huismerken levert (nadat ik met het huismerk van C1000 al verschillende kleding met onverklaarbare vlekken heb weg moeten gooien).

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Geen idee, maar er verschijnen zoveel nieuwe producten op de markt en verbeteringen of aanpassingen. Het ene jaar krijgen ze aangeleverd van Robijn, het andere jaar van iemand anders. Ik denk dat zo'n lijst niet te doen is om bij te houden. Misschien dat hij daarom niet meer de vinden is? .. denk ik. :D

3. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

Feb 12, 2013
    2,415
    0
    36
    Female
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Ik denk dat je de site waarkomthetvandaan.nl bedoelt, maar deze bestaat helaas niet meer. Misschien dat je dmv googlen kan achterhalen welke producten nog meer uit de robijn fabriek komt?

4. mel78

mel78 VIP lid

Feb 12, 2008
    8,320
    242
    63
    Dat zal vast de site zijn, balen dat ie niet meer bestaat dan zeg! Vond het altijd wel om daar op te kijken.

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Ik weer niet of Robijn ook aan andere levert.

Robijn is nl het enige wasmiddel waar ik wel tegen kan(zelfs neutral niet dus dat wil wat zeggen) en ik heb bijna alle huismerken wel geprobeerd.

Maar je zou misschien is bij de keuringsdienst van waren kunnen kijken of daar wat staat?

Share This Page