net zwanger en bang dat mis gaat iemand dit ook?

Discussion in 'Zwangerschap' started by danikrogt, Mar 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danikrogt

danikrogt Actief lid

Nov 13, 2008
    141
    0
    0
    geen werk
    rijswijk
    hoi meiden

ik ben super blij met me zwangerschap had nooit verwacht in ronde 5 zwanger te zijn geworden maar ik maak me zelf erg druk over werk enz het is wel gewilt maar komt nu niet zo gunstig heb gister avond me echt veel te druk gemaakt waardoor ik denk ik bij het afvegen na plassen klein beetje licht roze verlies had vandaag weer een beetje 1 druppeltje of zo iets donkerder van kleur dan gisteren verder voel ik me goed geen buikpijn of iets iemand dit ook? of wat dit is ? moet ik me zorgen maken of kan het geen lwaad wie kan mij gerust stellen?

groetjes onzeker maar happy dani

2. duveltje

duveltje Bekend lid

Nov 6, 2008
    658
    0
    16
    Gefeliciteerd!

Een beetje bloed (roze of bruin) is niet erg. Zo lang je geen heftige krampen hebt en helderrood bloedverlies, is er waarschijnlijk niets aan de hand!
    Waarschijnlijk heb je nu wat innestelingsbloed of wat oud menstruatiebloed.

Liefs Duveltje

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

Sep 23, 2008
    8,211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid, ik begrijp je heel goed hoor en wat ik nu ga zeggen is vorige week tegen mij ook 100 keer gezegt, het is heel normaal. Ik ben ook best bang dat het mis gaat omdat ik heel erg menstruatie-achtige krampen heb maar het schijnt er toch allemaal bij te horen. Ook (een beetje) bloed. Hoop dat je de rust toch een beetje kan vinden en probeer te onthouden dat het vaker goed gaat dan fout. (pff zegt iemand die blij is acrylnagels te hebben omdat ze anders allang al haar nagels eraf had gevreten :rolleyes: ;) )
    Liefs!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi Dani,

ik werd gek de eerste weken, had ook een keer wat donker verlies gehad en naarmate de echo dichterbij kwam (met 11,5 week) werd ik steeds zenuwachtiger.
    toen de echoscopiste het apparaat op mijn buik zette zag ik het hartje al voor ze iets had gezegd, ik was zo enorm opgelucht! die kick is nog groter dan die van de posi test! heb de hele dag staan dansen (letterlijk!)

er is een kansje dat het mis gaat, dat weet je. maar wat voor mij wel hielp (en nu ook, nu ik bijna de 20 weken echo heb) is de wetenschap dat je er geen invloed op hebt. het gaat zoals het gaat, en natuurlijk willen we allemaal een prachtige gezonde beeb maar je hebt het niet voor het zeggen.

veel succes de komende weken, het komt vast wel goed!

5. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    denk dat je beter kan vragen wie zich geen zorgen maakt tijdens hun zwangerschap, krijg je weinig reactie op :p.
    Zelfs nu maak ik me nog zorgen af en toe maar dat zullen de meeste houden tot na de bevalling en dan beginnen de andere zorgen.

Share This Page