Ontlasting

Discussion in 'Na de bevalling' started by 1203mama, Jul 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hoihoi dames,

Misschien niet het meest smakelijke topic maar ik heb een vraagje..

Sinds dat ik ben bevallen moet ik dagelijks ongeveer 3 tot 4 keer naar de wc voor de grote boodschap, voor die tijd heb ik ontzettende last van mijn darmen en daarna moet ik snel rennen. Er komt telkens maar een klein beetje en is behoorlijk dun.. ik zit ook echt bijna een kwartier op de wc omdat ik het idee heb dat er nog meer komt..
    De last van mijn darmen heb ik bijna wel de hele dag door.. :(

Dames die hier ervaring mee hebben en gaat dit nog over??
    Is wel heel vervelend dit..

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

Mar 21, 2015
    32,071
    14,402
    113
    Geen ervaring. Maar je darmen moeten weer op zijn plek komen.
    Ik had na de bevalling heel erg last van winderigheid :(

Sterkte!

3. Preggers87

Feb 2, 2012
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    Niet dezelfde ervaring, wel waren mijn darmen de eerste 2 maanden van slag. Dan weer obstipatie, dan weer tegen diaree aan. Echter voelde ik heel lang juist geen drang, geen gevoel van 'ik moet' dus ik kon ook zo 3 dagen overslaan zonder dat ik er erg in had.... Uiteindelijk weer goed gekomen, ik denk dat het een kwestie van tijd is..

4. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Dankjullie dames, gewoon geduld hebben dus😜

5. Robin20

Robin20 Actief lid

Aug 8, 2015
    150
    0
    0
    Herkenbaar hier! En inderdaad soms rennen naar de wc! Denken dat je een scheet moet laten en er gelukkig net optijd achter komen dat je naar de wc moet.
    Ik ben op een gegeven moment van die vezel koekjes gaan eten. Dat zorgde ervoor dat het iets stabieler werd. Maar ik heb er nog steeds afentoe last van.
    Wel natuurlijk goed schoonmaken erna, douchen of van die vochtige kamile doekjes.

Share This Page