haaruitval helpie ??

Discussion in 'Na de bevalling' started by jmm, May 8, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    help haaruitval gewoon plukken soms!!!
    tips?? gr jmm

2. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    vitamines en mineralen...veel extra nemen! Maar het is normaal rond deze tijd....alle haren die tijdens je zwangerschap niet zijn uitgevallen moeten er nu uit....zijn in principe dode haren.

komt helemaal goed, je word niet kaal hoor ;)

3. jmm

jmm Bekend lid

May 29, 2008
    766
    0
    0
    dacht ik even zowat haha thanks voor het positieve ik wordt niet kaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hier inderdaad hetzelfde...
    Wel jammer, heb nog nooit zo'n mooi volle hoofd gehad hahaha

5. topper12

topper12 Niet meer actief

Hoort "gewoon" bij het ontzwangeren hoor. Was zelf gelukkig gewaarschuwd door anderen dus schrok er niet zo van. Duurt een paar weken en dan stopt het vanzelf weer ;)

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik had heel heel dik haar van mijzelf.
    Tijdens de zwangerschap was er niet veel bijgekomen.
    Maar er viel heel en heel veel uit na de bevalling, het was echt ERG!
    Nu een jaar later is me haar nogsteeds niet zo dik als voor mijn dochter.
    Welliswaar ben ik 1 keer zo dom geweest het heel erg uit te dunnen, dus daar pluk ik de vruchten ook nog van....

7. juli10

juli10 Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    1,259
    0
    0
    Ik had ook echt kale plekken, na een jaar was mijn haar weer normaal dus het komt goed!

8. YouBri

YouBri Actief lid

Jan 28, 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook het geval..
    Weet het nog van bij de eerste, toen was het een maand of 6 na de bevalling gestopt.

9. vaddie

vaddie Fanatiek lid

Nov 30, 2010
    4,016
    1
    38
    Female
    In de buurt van Utrecht
    Hier ook flink last van. zo te lezen dus gewoon wachten op verbetering. hahaha

10. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Gewoon uitzitten!
    Onze uk is nu ruim 6 maanden en het is nu bijna voorbij heb ik het idee.

11. Elines

Elines Fanatiek lid

May 23, 2010
    1,252
    1
    36
    Holland
    Heel herkenbaar. Heeft bij mij van 2 tot 6 maanden ongeveer geduurd. En nu heb ik allemaal nieuw haar. Wat een irritante lengte heeft want het is nog te kort om bij de rest te passen waardoor het overeind staan haha. Maar het komt dus goed!!

12. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,298
    1,463
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Weet je wat ik heb, mijn wimperharen zijn nu zo kort!!!!! Ik gebruik normaal geen make-up maar vorige week had ik een feestje en toen ik mascara op wilde viel me op dat mijn wimperharen nu zo kort zijn. De laatste keer dat ik mascara op was toen ik nog zwanger was begin maart en toen waren mijn wimpersharen veel langer. Hoe kan dit?

Vind dit echt raar en vraag me af of mijn wimperharen nog wel weer aangroeien?

13. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

Nov 13, 2008
    2,358
    2
    38
    Bij mij is het na mijn eerste bevalling van drie jaar terug nooit meer goed gekomen met mijn haar. Nog steeds haaruitval en ook nog eens groei van misvormde haren. Mijn haren groeien kronkelig terug. Volgens mij ben ik de enige met dit probleem want ik ken zoveel mensen die net bevallen zijn en zij hebben normaal haar. Ik word er niet goed van :(

14. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Hier duurde het 10 maanden en had nog erg dun haar. Pas deze zwangerschap is het weer voller geworden en heb ik ook weer slag in m'n haar. Dat was ook helemaal weg.
    Maar begint straks weer opnieuw vrees ik :(

15. ecl

ecl Niet meer actief

Zo hier ook flink last van! Heb fijne krulletjes dus krijg echt mega klitten door al die haaruitval. Als ik me haar dan onder de douche, met speciale conditioner, uitkam komen er echt grote bossen haar uit.....:$
    Nu al 2 keer een haarbal gehad dat bij elkaar groter is dan 2 vuisten tegen elkaar aan:$. Mijn vriend kreeg bijna een hartverzakking toen hij er 1 zag:D.
    Nou wist ik al dat het zou gebeuren, maar je schrikt toch wel en beetje van de hoeveelheid. Heb in tegenstelling tot de dikke bos krullen in mijn zwangeschap, nog maar een plikje pijpenkrullen over met hier en daar een bijna kaleplek en mijn haargrens is een stukje naar achter geschoven;).

Nouja zal allemaal wel weer goed komen voor ik een jongetje ben:D:p

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    helaas kan het ook niet goed komen...bij mij was het na drie maanden zo goed als over. (ik gaf ook BV tot 15 mnd) ik blij. Haar lekker kort laten knippen en zag er leuk en prima uit! toen begon het een jaar geleden en nog steeds valt er meer uit dan normaal...ik loop inmiddels bij een dermatologe en zij zegt dat ze mn haar er prima uit vindt zien...mn kapper ook maar ik zie zoveel nieuwe haartjes nog steeds.verder ziet niemand iets bij me...

Bij mij waren het nooit hele plukken die uitvielen en nu is het ook minder. Ik ben niet kaal maar ik ben echt bang geweest want ik heb van mezelf niet echt dik haar. sommige haren die terugkwamen zijn ook zo kronkelig en raar. ik hoop dat het nu eindelijk stopt en weer normaal is.ik moet zeggen dat het bij mij met stress te maken had. ik had ook een branderige hoofdhuid. dat is zo'n beetje over. en de stress probeer ik te verminderen maar ja da's niet makkelijk als je in scheiding ligt :(

sterkte iedereen met de haaruitval!

17. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    1,284
    0
    36
    Female
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ik had hier idd ook een paar weken na de bevalling last van.. aaah ik schrok er zo erg van! durfde bijna mijn haar niet meer te doen!
    maar ineens is het over haha

18. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Bij mij is het best wel erg de laatste 2 maanden maar de kapster zegt dat het ook de tijd van het jaar is..
    Overal zie ik mijn haren, mijn borstel zit steeds helemaal vol.
    Heb het idee een heel dun bosje nog te hebben.

Ik denk maar toch een beetje de schaar erin dat het weer wat lijkt....!

Share This Page