Bij mijn eerste zwangerschap had ik een prachtige dikke glanzende bos haar. Deze keer valt het met plukken tegelijk uit en het is dof en breekt gruwelijk af. Iemand tips?
Vervelend, meid. Vitamine B tabletten helpen heel goed. het is goed voor haar en nagels. Moet je alleen even navragen of het ook mag tijdens de zwangerschap, dat weet ik nl. niet. Succes!
Hoi, duidt op een vitamine B tekort, dus gewoon wat extra vitamine B slikken, beste vitamine B complex. Aangezien foliumzuur ook een van de B-vitamines is, kan dat geen kwaad,
Ik herken het, helaas. Ik ben ook niet gezegend met een volle bos en nu tijdens de zwangerschap is het helemaal huilen... Vitamine B inderdaad, maar ik zou het wel via de huisarts aanvragen voor de zekerheid. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk fruit en groente te eten, want ik heb het niet zo op tabletten tijdens de zwangerschap. Succes ermee!
Ik ben dus niet de enige... ALs ik al die verhaaltjes mag geloven krijg je er in de zwangerschap juist meer bij! Nou mijn haar valt al uit sinds de eerste week vd zwangerschap! En dan ook niet normaal meer, Je kunt precies zien waar ik loop en heb gezeten! Ik had een heeel mooi dik bos lang haar..Veel mensen vonden mijn haar altijd fantastisch.. En ik was er ook trots op.. Maar nou?Ik zag zonet in de spiegel en dacht dit kleine dunne staartje is er nog maar van over! En dan te bedenken dat je na de zwangerschap ook allemaal haar gaat verliezen.Ik slik vanaf het begin multivitamine... Dus ik neem aan dat ik ik genoeg vitamines krijg.
Ja ik heb het ook, een paar vriendinnen van mij slikken foliumzur omdat dat goed zou zijn voor je haar(en ze zijn niet zwanger) dus dat schijnt te helpen. Het houdt je haat gezond zeggen ze.. Ik denk er nu pas weer aan denk dat ik het gewoon weer ga slikken
Ik heb veel last van haaruitval. Wil ik mijn haar kammen of in een staart doen. Valt of hangt plukken haar aan mijn kam. Ik heb gelukkig van mij zelf veel en dik haar en mis het niet zo. Van mijn vorige ZW had ik nog dikker haar. Dit was niet te doen. 't is geen pretje dat je haaruitval hebt maar dit ligt eraan of je van jezelf veel of weinig haar hebt
Ik ben zelf kapster en merkte bij mensen die zwanger waren dat ze bijna geen haar uitval hadden nu ben ik zwanger en verlies giganties veel haar drea
Yep, ik heb er ook last van! Nu slik ik multivitamines (dragavit mama&baby), moet ik daar dan extra vitamine B bij gaan slikken?