Haaruitval in de herfst?

Discussion in 'De lounge' started by cowgirl80, Oct 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chelsey88

Chelsey88 Bekend lid

Oct 5, 2014
    507
    591
    93
    Ieder najaar zo gauw de honden gaan ruien, rui ik mee!
    Doucheputje om de haverklap verstopt, vreselijk. En ieder jaar denk ik weer: zoooooo erg was het vorig jaar echt niet! En raak ik weer lichtelijk in paniek. Gelukkig blijkt het ieder jaar ook weer te stoppen en heb ik nog genoeg haren over.

cowgirl80 likes this.
  2. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

Dec 21, 2013
    1,805
    655
    113
    Ik ben ook afgelopen mei bevallen en bij mij valt het nu ook sinds een paar weken met plukken tegelijk uit. Doodeng, maar bij mijn dochtertje had ik dat ook. Hoort ook echt bij ontzwangeren, maar wel vreselijk!!

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,278
    6,192
    113
    Ja hier ook, en ik heb er sowieso jaarlijks last van, maar na de zwangerschap is het echt erg, ik word nu echt kaal aan de zijkant. :cry:

4. Emama

Emama Bekend lid

Jun 13, 2016
    792
    118
    43
    ik heb het ook sinds kort heel heel erg dus ben op onderzoek gegaan wat ik er tegen kan doen ze zeggen aminozuren dus die slik ik nu sinds een kleine week en nog een paar supplementen maar die slikte ik eigenlijk al wel ook extra vitamine b nu want het is bij mij ook echt erg maar goed duurt natuurlijk wel een tijdje voor het effect heeft miss heeft iemand er iets aan hier :)

5. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

Oct 28, 2016
    3,723
    1,218
    113
    Female
    Heb er ook last van. Ondanks mijn zwangerschap dan zeggen ze dat je meer vasthoud. Nu toch echt niet.

6. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik heb het eigenlijk altijd wel maar nu is het wel veel meer. Heeft inderdaad met het weer te maken. Mijn hoofdhuid is ook weer droog, overal staat de verwarming aan, krijg ik weer schilfers :cry: even van shampoo wisselen is inderdaad een goed idee.

7. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

Jul 28, 2010
    8,023
    6,767
    113
    zuid-holland zuid
    Tot hoe lang gaat het bij jullie door meestal? Ik las ergens November, maar het is nu nog in volle gang... kan me niet voorstellen dat t volgende week ineens over is...
    Verder gister voor t eerst gewassen met biologische haarzeep. Zal vast even duren ook voor het effect kan hebben, maar mn haar ziet er vandaag wel mooier uit

8. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Ik heb het elk jaar wel in de herfst en nu keer 10 omdat ik 3 maanden geleden bevallen ben. Overalllll haren van mij! Baby die sabbelt op speen met haar, peuter met haar aan z’n bord, man met haar van mij op z’n overhemd..overal haar!

9. Hopsatee

Hopsatee Niet meer actief

Meestal wel tot half of eind november. Ooiit haarlotion van weleda. Dat werkte beste aardig!

10. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

Mar 26, 2015
    11,915
    5,177
    113
    Hier ook sinds een paar weken last van. Ik heb er echt wel 3/4x per jaar ruim een maand last van. Vaak een periode als ik iets meer stress heb, zoals nu. Dus ik weet niet in hoeverre bij mij de herfst meespeelt.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,289
    16,693
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb het momenteel ook behoorlijk en dan vooral na een douchebeurt waarbij ik mijn haren heb gewassen.
    Verder kom ik niet veel losse haren tegen maar alles bij elkaar vind ik het best veel.
    Ik vind het ook een wonder dat je het niet begint te zien maar ik heb gelukkig veel haar dus zal ook weinig consequenties hebben.
    Wel vervelend inderdaad.

Share This Page