Hallo, Ik heb echt enorm haaruitval, bij de vorige zwangerschappen niet gehad, en heb twee jongens. Zou het dus een meisje kunnen zijn? Wie heeft er ervaring mee? En ook geen zin in zuur en bitter, dat had ik bij de vorige zwangerschappen ook en nu niet.... Ben benieuwd naar jullie ervaringen, ik geloof niet zo in dat soort fabeltjes, maar ben toch wel nieuwsgierig!
ik heb nergens last van gehad en heb ook een jongen. kennis van mij heeft 2 verschillende zwangerschappen gehad en heeft 2 meisjes. andere kennis heeft 3 verschillende zwangerschappen gehad en heeft 3 jongens. het zijn niet voor niets fabels maar kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent!
Ik had bij mijn zoontje er ook niet zoveel last van, maar nu komt het echt met 'bossen'! Dus ben benieuwd of dit een meisje zal zijn. Voel me ook heel anders overigens. Kan niet wachten
Wij krijgen een meisje maar ik heb geen last van haaruitval. Ik vind eerder dat mijn haar er beter uitziet .
Hier ook geen haaruitval en wij krijgen dit keer een meisje. Vorige keer ook geen last van gehad en toen was 't een jongen. Tot nu toe verlopen mijn zwangerschappen eigenlijk ook wel min of meer 'tzelfde (terwijl 't toch twee verschillende geslachten zijn). Denk dus echt dat 't een fabeltje is en dat je gewoon af moet wachten .
Bij mijn eerste zwangerschap heel veel haaruitval gehad en het werd een jongen, nu bijna geen haaruitval en weer een jongen ........
Drie zoons, eerste twee geen haaruitval, derde heel erg. Succes ermee, ik hoop niet voor je dat het zo erg is als bij mij...