Pijn in onderbuik...

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ckialita, Apr 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Zoals jullie kunnen zien ben ik nu ruim 24 weken zwanger :D Heel fijn dat ik hier al ben, maar begin nu toch echt klachten te krijgen...
    Ik heb al twee nachten pijn gehad in mijn buik, zeg maar rondom het opbollende gedeelte. Voor mijn gevoel een soort bandenpijn/groeipijn, want mijn buik is ineens ook wat groter. Nu is het gister overdag ook enigszins op komen zetten, maar dan puur ter hoogte van mijn schaambot. Hier steekt het en ik kan mijn benen niet echt meer optillen, hooguit een paar centimeter als ik rechtop sta. Als ik lig heb ik er geen last van, maar met omdraaien doet het echt vreselijk zeer.
    Ik heb geen idee wat dit is. Gisteren had ik even een harde buik, maar dit was ook zo weer over en de pijn bleef. Het gebeurt eigenlijk alleen als ik verkeerd zit/lig of als ik beweeg, als ik rustig op mijn zij lig voel ik niks.
    De baby beweegt ook nog goed, dus ik maak me op zich niet echt zorgen. Toch wil ik weten of iemand weet wat dit is.:(

2. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    uhm kan het niet zijn dat je last hebt van je bekken? :(

3. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ik lees mee want heb precies hetzelfde.
    ook als ik me snel omdraai of te snel opsta of iets. hele irritante pijn waardoor ik me dan ook echt even niet kan bewegen :S

4. Ckialita

Ckialita Bekend lid

Jan 28, 2009
    993
    0
    0
    Kan best zijn maar ik weet dus niet precies hoe dat voelt ;) Daarom vraag ik het hier. Dank je :)

Share This Page