...ik kan helemaal geen goede, leuk bh meer vinden. Alles hangt er nu maar een beetje bij zeg maar. Ik heb ook geen idee welke maat ik moet nemen. Is dit herkenbaar???
misschien moet je eens naar een echte goede lingeriezaak gaan en je laten adviseren... die mensen kennen hun vak en vinden wel wat voor je (ja helaas ben je dan meer geld kwijt maar misschien kan je dan de volgende keer vergelijken met een goedkopere... heel veel vrouwen hebben totaal de verkeerde maat om mee te beginnen....
Precies, eens goed de maten laten opmeten! Je kunt ook zelf passen wat de goede maat is. Je moet eerst kijken naar de omtrek, die moet zo klein mogelijk zijn. Dus krijg je een bh in maat 70 niet dicht, probeer dan 75. En steeds een maatje groter totdat je de goede maat hebt. Maar het moet dus zo klein mogelijk zijn, dat je hem net dicht krijgt. Vervolgens ga je kijken naar de cups. Je moet een cup hebben die je hele borst bedekt, maar de nergens 'gaapt'. Maar je kunt dus ook wat paswerk besparen door het te laten meten.