Hoi, pff, ik had me graag wat beter gevoeld na de zwangerschap maar ik voel me eigenlijk een beetje ellendig. Ik heb geen zwangerschapsvergiftiging gehad of toch niks dat erop wees. Maar na de zwangerschap (of toch enkele weken erna) kreeg ik vocht in mijn voeten. Nu was ik gisteren heel rustig aan het lezen en opeens "vliegt" er een sterretje door mijn beeld (voor men ogen dus) nu heb ik af en toe wel last van sterretjes zien maar dan als ik te snel rechtkom als ik buk maar dit was gewoon eng. Zat gewoon te lezen. Sindsdien ben ik ENORM gefixeerd op men ogen. Dat zwevende sterretje heb ik niet meer gezien maar als je je zo op je ogen gaat fixeren zie je wel vannalles en nog wat. Krijg er angstaanvallen van. Had ik al last van maar nu zit ik echt in een dip. Zit heel de tijd te denken wat is dit nou weer en denk aan de ergste dingen eerst natuurlijk. Wat zou dat nu toch geweest zijn? Heb me voorgenomen als ik het nog eens heb naar de dokter te gaan. Het was een kwastie van enkele seconde maar vond het echt eng. Iemand die dit kan herkennen of het nu al dan niet te maken had met de zwangerschap... Zit echt een beetje in een dip nu en ik wil gewoon maar genieten maar ben bang dat ik iets ga krijgen ofzo.
Hoi meid, Het komt mij niet bekend voor maar als het zo'n stempel drukt op je humeur, je er angstig van wordt en niet kunt genieten zou ik direct contact opnemen met de huisarts!
Als je sterretjes ziet is het je bloeddruk, die is dan of te hoog of te laag. Ik zag ze aan het eind van mn zwangerschap en net na de bevalling toen had ik een te hoge bloeddruk door alle stress. Gewoon even contact opnemen met je huisarts als je twijfelt, zeker als je angstig bent.
bedankt meiden! Ik weet niet goed wat ik moet doen. Ik zit me er zo op te focussen en dat is natuurlijk ook echt niet goed. Kijk naar muren en natuurlijk zie je dan dingen want ogen zijn niet perfect maar dat stom sterretje zit in mijn hoofd het was er maar eentje dat is nog het gekke van al. Aan mijn ooghoek had ik ook wel een lichtflitsje maar dat was ook onmiddellijk weg. Snap er niks van. Kan je onbewust liggen stressen? Ik heb ook heel af en toe last van migraine met auro zonder harde hoofdpijn. Ik dacht mss is het dat maar zou dat kunnen zo heel eventjes. Mss moet ik gewoon maar naar de huisarts hij kan men bloeddruk meten en eens in mijn ogen kijken met een lampje. Heb men bloeddruk al wel thuis gemeten en hij was wel vrij laag 10 over 06 ... Ik heb ook nog steeds last van bloedverlies (niet super veel maar toch genoeg) en heb op de koop toe last van bloedende aambeeien (sorry voor het detail) dus ik zat eventueel ook al richting bloedarmoede te denken maar kan je daar sterretjes van zien...