Tis een wonder dat ik nog niet kaal ben, met bossen valt het uit, ik was het nu om de drie dagen, maar ook overdag trek ik zo tientallen haren tegelijk uit mn staart. Tijdens de zwangerschap verloor ik misschien 1 lange haar per dag, was zo blij. Maar zo erg haar verliezen als nu is me nog nooit gebeurd. Weet iemand of dit over gaat? Hoort dit bij ontzwangeren? Iemand tips om het te verminderen?
dankzij de pco verloor ik normaal ook bossen haar, tijdens mijn zwangerschap niet 1. Echt fantastisch, ik kreeg een hele dikke weelderige bos, en kon er alles mee doen. Alles bleef zitten. Helaas begint nu 3 maanden na mijn bevalling dat effect op te raken. Ik heb vriendlief al lief aangekeken voor een nieuwe shot zwangerschapshormonen maar die wil nog even wachten. Ik zal me erbij neer moeten leggen
Hoort erbij, doucheputjes vol heb ik gehad. Nu groeit het weer aan en ziet mijn haar eruit alsof het door ratten is aangevreten...
Je verliest nu alle haren die je tijdens die 9 maanden niet bent verloren... dus 50-100 haren EXTRA per dag en dat duurt net zolang als ontzwangeren meestal... ik heb er nu ook heeeel erg veel last van.. snif!
Kijk! Dat wist ik dus niet Ga van de week naar de kapper, hoop dat die er nog wat van kan maken. Vind t wel jammer hoor.
Snik, ik sta ook iedere avond het doucheputje leeg te peuteren Ik vind overal mijn haren terug, zelfs in mijn dochters bedje! Ik had een prachtige volle bos tijdens mijn zwangerschap, tot halverwege mijn rug. Heb het nu laten afknippen tot op mijn schouders, dat scheelt al iets in de bossen los haar
Vreselijk!! Ik vind dat ontzwangeren maar niks... Ik vind ook overal die haren, op de meest vreemde plekken. En mijn man begint zich nu ook al te irriteren!
Had ik ook, m'n borstel zat vol met haren en in m'n bed En nu valt het niet meer uit maar worden ze er eruit getrokken door de kleine, auw!
Hier ook verschrikkelijk veel haaruitval. Vanmorgen voor douchen haar uitgeborsteld en had een flinke hand vol haar in de borstel. Daarna alsnog douche putje vol en na het drogen weer een borstel vol. Zei vanmorgen tegen mijn man: ik verlies nu alle haren van mijn hoofd die ooit zouden overwegen voor een 3e kind te gaan
In dat geval ben je zeer waarschijnijk gewoon je normale haren kwijt geraakt tijdens de zwangerschap.
Hier was het tijdens zwangerschap van jongste dochter zo erg dat ik toen mijn haar kort heb laten knippen. Om gek van te worden was het! Overal haren, het hing als een bloempot om mijn hoofd... Kort zat het beter. Ongeveer een.jaar na bevalling van zoon was alles weer bij het oude
Ja dat is waar volgens mij. Ik heb gewoon haaruitval gehad tijdens mijn zwangerschap. Het is wel wat meer uitgevallen na de bevalling, maar dat was echt maar een week.
Ik heb er 3 weken na de bevalling ongeveer 2 weken last van gehad. Daarna was het over. En ben toen naar de Kapper geweest om eindelijk weer te Verfen en knippen.
Ik had voor m'n zwangerschap een mega bos met haar en in m'n zwangerschap dunde het al flink uit en nu is d'r gewoon niks meer van over. Ik kan bijna een pruik maken elke keer als ik m'n haar kam. Dus het kan ook als je niet je haar vasthoudt in je zwangerschap met bossen tegelijk uitvallen