Haaruitval na de bevalling...

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door HappyRabbits, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Tis een wonder dat ik nog niet kaal ben, met bossen valt het uit, ik was het nu om de drie dagen, maar ook overdag trek ik zo tientallen haren tegelijk uit mn staart. Tijdens de zwangerschap verloor ik misschien 1 lange haar per dag, was zo blij. Maar zo erg haar verliezen als nu is me nog nooit gebeurd. Weet iemand of dit over gaat? Hoort dit bij ontzwangeren? Iemand tips om het te verminderen?

2. Brynn

Brynn Actief lid

15 jun 2012
    188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook! Mijn baby is nu 14 weken en het is niet normaal, ik denk dus dat het erbij hoort...

3. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    dankzij de pco verloor ik normaal ook bossen haar, tijdens mijn zwangerschap niet 1. Echt fantastisch, ik kreeg een hele dikke weelderige bos, en kon er alles mee doen. Alles bleef zitten.
    Helaas begint nu 3 maanden na mijn bevalling dat effect op te raken. Ik heb vriendlief al lief aangekeken voor een nieuwe shot zwangerschapshormonen maar die wil nog even wachten. Ik zal me erbij neer moeten leggen :D

4. Flipske

Flipske Fanatiek lid

25 mrt 2011
    1.330
    0
    36
    overijssel
    Hoort erbij, doucheputjes vol heb ik gehad. Nu groeit het weer aan en ziet mijn haar eruit alsof het door ratten is aangevreten...

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Je verliest nu alle haren die je tijdens die 9 maanden niet bent verloren... dus 50-100 haren EXTRA per dag en dat duurt net zolang als ontzwangeren meestal... ik heb er nu ook heeeel erg veel last van.. snif!

6. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    #6 HappyRabbits, 11 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2014
    Kijk! Dat wist ik dus niet :( Ga van de week naar de kapper, hoop dat die er nog wat van kan maken. Vind t wel jammer hoor.

7. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Snik, ik sta ook iedere avond het doucheputje leeg te peuteren :( Ik vind overal mijn haren terug, zelfs in mijn dochters bedje! Ik had een prachtige volle bos tijdens mijn zwangerschap, tot halverwege mijn rug. Heb het nu laten afknippen tot op mijn schouders, dat scheelt al iets in de bossen los haar :)

8. winky

winky Bekend lid

12 mei 2013
    665
    0
    0
    Hier ook zo'n vijf maanden last van haaruitval gehad. Nu is het helemaal over

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Vreselijk!! Ik vind dat ontzwangeren maar niks...
    Ik vind ook overal die haren, op de meest vreemde plekken. En mijn man begint zich nu ook al te irriteren! ;)

10. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Had ik ook, m'n borstel zat vol met haren en in m'n bed:(
    En nu valt het niet meer uit maar worden ze er eruit getrokken door de kleine, auw!

11. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Hier ook erg haaruitval :(
    Krijg zelfs een kaal plekje aan de voorkant pffff

12. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    kan dat na bijna een jaar nog? Gelukkig is het niet HEEL veel maar toch wel wat voor mijn doen.

13. HappyRabbits

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Ontzwangeren duurt toch ook 9 maanden?:D

14. 2bmama

2bmama Actief lid

2 feb 2011
    388
    0
    0
    ambulant begeleider
    Hier ook verschrikkelijk veel haaruitval. Vanmorgen voor douchen haar uitgeborsteld en had een flinke hand vol haar in de borstel. Daarna alsnog douche putje vol en na het drogen weer een borstel vol.
    Zei vanmorgen tegen mijn man: ik verlies nu alle haren van mijn hoofd die ooit zouden overwegen voor een 3e kind te gaan ;)

15. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Heeft bij mij maar een week geduurd. Het hoeft echt niet maandenlang met bossen uit te vallen.

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In dat geval ben je zeer waarschijnijk gewoon je normale haren kwijt geraakt tijdens de zwangerschap.

17. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.806
    5.942
    113
    Vrouw
    Hier was het tijdens zwangerschap van jongste dochter zo erg dat ik toen mijn haar kort heb laten knippen.
    Om gek van te worden was het! Overal haren, het hing als een bloempot om mijn hoofd...
    Kort zat het beter.

Ongeveer een.jaar na bevalling van zoon was alles weer bij het oude

18. Roos32

Roos32 Bekend lid

2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Ja dat is waar volgens mij. Ik heb gewoon haaruitval gehad tijdens mijn zwangerschap. Het is wel wat meer uitgevallen na de bevalling, maar dat was echt maar een week.

19. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik heb er 3 weken na de bevalling ongeveer 2 weken last van gehad. Daarna was het over. En ben toen naar de Kapper geweest om eindelijk weer te Verfen en knippen.

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik had voor m'n zwangerschap een mega bos met haar en in m'n zwangerschap dunde het al flink uit en nu is d'r gewoon niks meer van over:(.

Ik kan bijna een pruik maken elke keer als ik m'n haar kam.

Dus het kan ook als je niet je haar vasthoudt in je zwangerschap met bossen tegelijk uitvallen

Deel Deze Pagina