Hoi allemaal, Ik ben 4 weken geleden bevallen, heb nu keelpijn en dat betekent bij mij meestal een week lang heeeeeel erg verkouden, niet lekker voelen, hoofdpijn, snotteren en hoesten. Wat kan ik hier het beste tegen doen? Moet ik er wel wat tegen doen (omdat je anti-stoffen aanmaakt en dat weer in de borstvoeding komt en dat weer goed is voor Luuk, heb ik ergens gehoord?) Ik hoor het graag... Liefs Naannaan
ik had precies hetzelfde als jou, toen mn kleine een maand of 2 was. ik heb er verder niks voor genomen ofzo en heb het gewoon uitgeziekt. en dat je anti stoffen aanmaakt klopt inderdaad, ik zou dus gewoon wachten en uitzieken.
Ik had het laatst ook, wsa naar de apotheek gegaan. Die zeiden, voor de hoofdpijn mag je 6 paracetamol slikken per dag en voor het hoesten, een snoepje om op te zuigen. Dat was ongeveer het enigste wat ze me konden bieden.
Ik ben vorige week ook verkouden geweest, met keelpijn....in overleg met de huisarts heb ik paracetamol genomen. Een hoestsiroop mocht ik niet, wel zoutoplossing voor je neus. Ik was er met een paar dagen vanaf, terwijl ik ook altijd lang aan het sukkelen was....helaas was Femke een paar dagen later ook snotverkouden....gelukkig duurde dat maar twee dagen. Beterschap!
Wat doe je normaal gesproken als je verkouden bent? Toch ook niet veel? Er zijn niet echt medicijnen tegen, dus gewoon uitzieken. desnoods een paracetamol.