Haaruitval periodes!

Discussie in 'De lounge' gestart door palmie37, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Wanneer zijn die eigenlijk, ik bedoel er zijn toch bepaalde tijden dat je meer last kan hebben?
    Ik heb het nu weer heel erg bleeeh, misschien iemand ook nog een goede tip ervoor?

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik ook....ben er echt depri van want ik heb er al een tijd met ups en downs last van...alles geprobeerd, niets aan te doen en ligt niet aan vitaminegebrek of hormonen of schildklier...dus...geen idee hoe je eraf komt!

3. Sss

Sss Actief lid

30 jun 2012
    106
    4
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier ook heeeeeeel erg! Nog even en er blijft niks over hihi

Dacht dat het door het "ontzwangeren" kwam eigenlijk....

4. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ik heb het 1 keer eerder heel erg gehad en toen had ik teveel vitamine A!
    Vitaminen laten staan en toen ging het over maar nu weet ik het ook niet:(

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Had t van t ontzwangeren.

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Zie nu elke keer die reclame van Plantur op tv tegen haaruitval maar eerlijk gezegd geloof ik er niet zo in;)

7. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Ik van alles geprobeerd maar ik geloof 0,0 in die commerciële rommel!geldklopperij... Als dat het probleem zou oplossen dan zou het een wereldprimeur zijn! Het is nl een groter probleem dan men denkt...haaruitval...en steeds vaker!

Door stress kan je ook haaruitval krijgen...

8. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Van vitamine b12 tekort kun je het ook krijgen.

9. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het momenteel ook erg, echt hele plukken ieder ochtend en avond met kammen. Bij mij is het van ontzwangeren idd. Maar normaal heb ik zulke periodes ook wel, in de herfst en lente. Alleen dan is het niet zo erg als dat ik het nu heb.

Ik ben twee weken geleden begonnen met het innemen van een multi met hooggedosseerd vit. B complex. En ik merk nu wel dat het minder wordt. Vorige uitvalperiode na de bevalling heb ik die ook gebruikt en de uitval stopte toen ook en kreeg na een tijdje weer mooi nieuw haar.

Biergist tabletten zijn ook goed voor je haar (en huid). En zijn heel goedkoop.

10. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    het kan wel door het ontzwangeren zijn, ik heb het bij de oudste heel erg gehad en nu weer, maar nu wel minder, maar het blijft irritant:(

ik heb het een jaar of 7/8 geleden ook gehad, volgens mij met de lente en de herfst, pfff was maar goed dat ik zo'n bos haar had dat ik het wel kon missen anders had ik echt een kaal hoofd gehad.

11. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    ik weet niet wat daar voor stoffen inzitten, maar ik heb bij een farmaceutisch bedrijf gewerkt waar ze ook medicijnen voor haaruitval produceren, maar dan mag je geen kinderwens meer hebben, je kan er onvruchtbaar van worden.

12. nina3

nina3 Bekend lid

27 aug 2010
    795
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook al een maand bezig. Mijn dochter ook . Volgens mij gewoon een natuurlijk proces. Stopt wel weer. Verstopte putjes en haren in het eten . Lastig maar doe er niets aan behalve goed borstelen .

13. kvinna

kvinna Niet meer actief

Misschien iets evolutionairs? Dat je lijf tijdens zo'n warme periode denkt: weg met die vacht ;)?

Stress kan, ontzwangeren helemaal. Normaal gesproken verlies je elke dag zo'n honderd haren. Tijdens de zwangerschap gebeurde dat bij mij niet: wát een mooie volle bos haar had ik toen. Dus ik was erop voorbereid dat die extra haren er weer uit zouden vallen en helaas is dat ook gebeurd.

14. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb het ook enorm erg als ik al met mm handen door het haar ga heb ik al bossen in mm hand :eek: maar ik heb best veel haar dus kan ook wel wat missen

15. mopke

mopke Fanatiek lid

10 aug 2011
    1.841
    4
    38
    Verpleegkundige
    Ik heb het heel erg gehad, dit ook door het ontzwangeren.
    Vond het verschrikkelijk, dochterlief had hele plukken in haar vuistjes.
    Maar het is weer helemaal teruggekomen.

Deel Deze Pagina