Ik had al een topic gemaakt afgelopen zondag. Ivm wat bruin verlies Nou vandaag heb ik t weer, je ziet het niet als ik ga plassen maar wel tijdens vegen Ik werk 40uur per week, heb me net ziek gemeld en naar huis gegaan. Ik moet rustig aan doen vind ik zelf. Geen bloed houd ik moed, anders bel ik naar zhuis Maar hoorde dat het van alles kan zijn Traplopen, niezen, bukken! Ik hoop dat alles goed blijft, heeft iemand positieve verhalen met betrekking tot bruine afscheiding ofzo? Sorry ben gewoon bezorgd!
Hoi, Ik heb ook bruinverlies gehad de eerste weken. Gelukkig hield het vanzelf op en nu ben ik 33 weken zwanger Gr., LizzyLynn
Ik heb bruin bloedverlies gehad bij 8 weken. Ik denk dat het komt omdat ik mijn zoontje meer dan normaal moest optillen (partner was voor een week weg). Ik mocht wel, na lang zuren, even langskomen bij het zh. Gelukkig heb ik daarna niets meer gezien. Sterkte
Zou gewoon bellen meis! Bloed is gewoon altijd eng om te zien. Ik zal je geen ervarings verhaal vertellen maar raad je aan om gewoon een echo te laten maken
Klopt maar wat ik geleerd heb is bruin bloed max 12 uur oud dus kan best door niezen en zo komen. Maar toch altijd fijn even bevestiging
Ik had het van de week ook maar 1x en maar minimaal, gelijk echo gehad alles was goed.. dag ervoor hardere ontlasting dus kan daarvan zijn geweest
dag sweetlove, in mijn vorige zwangerschap heel veel bruin verlies gehad. voelt heel eng aan, maar hier zonder gevolgen geweest. vk gaf aan dat je baarmoeder ontzettend doorbloed is. Tillen, niezen, hoesten etc. kan maken dat er een vaatje knapt. Dit bloedt een klein beetje en komt er niet direct uit. bruin bloed is geoxideerd bloed, wat al ouder is. je lichaam ruimt dit bruine bloed op om je baarmoeder schoon te maken voor deze zwangerschap. deze zwangerschap ook weer bruin bloedverlies gehad. heb de verloskundige hierover gemaild, geen reden tot zorgen, zolang het maar niet doorzet in rood bloedverlies met krampen en stolsels. Zelfs rood bloed verlies is niet per definitie slecht nieuws. overigens is het bij mij intussen geheel gestopt
Ik heb geen Bruinverlies meer...ik merk dat als ik niet teveel forceer en rustig aan doet, dat ik dan ook geen bruine afscheiding heb!