Heb je dat wel eens dat je chagrijnig bent om alles...?

Discussion in 'De lounge' started by Minny, Jan 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Pff even een baalmoment. Ik weet dat ik er helemaal geen reden toe heb maar voel me gewoon zo chagrijnig ineens.

* klusjes in huis die nooit af lijken te komen.
    * hebben we eindelijk weekend en weten we niet wat we moeten doen en zitten vervolgens alleen maar te bekvechten.
    * willen heel graag op vakantie, maar geld is altijd een probleem.
    * het kloteweer hier in Nederland. En dan zeggen ze gister op het nieuws dat het in Spanje en Portugal 15 graden is :x
    * mijn werk wat ik van baal, maar niet weet wat ik moet.

Nou ja, dat soort dingen!!!

Wat moet je er nou mee?

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Is niet erg minni, ik heb het ook regelmatig.
    Zomaar chagrijnig. Vooral de laatste tijd, maar dat komt meer denk ik omdat ik ongeduldig wordt wanneer onze baby zich wil aandienen.
    Het duurt me te lang en ik heb het gevoel dat mijn leven on hold zit en ik maar de dagen af zit te wachten. Vaak dan ook nergens zin in, durf niet te plannen omdat het ieder moment kan gebeuren, het leven wordt dan ook saai.
    Ook geld speelt mee, ineens veeeeeeeeeellllllllll rekeningen waardoor je ook niet zomaar weg gaat om veel geld uit te geven enzo.

Wat ik nu ga doen,
    (nou, gisteren met mijn man gevreeën voor het eerst weer in lange tijd, dat hielp al behoorlijk:p)
    en vandaag gaan we even erop uit. Lekker over de duinen wandelen ofzo. Even een frisse neus halen met z'n 3en.
    Ik wil gewoon zo graag weer eens moe zijn van dingen te hebben ondernomen ipv alleen maar zwanger zijn;)

Maar wees gerust, deze gevoelens zijn vaak maar tijdelijk, er komt een tijd dan voel je je weer :) (hou daar maar aan vast ;))

3. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

Apr 25, 2010
    2,998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    oh hier ook zo'n dag vandaag!
    Mijn man ging er uit voor de kleine, heel lief, maar vervolgens zet hij hem in zijn stoeltje en dat wil ie niet. Dus ik hoor de kleine steeds mopperen, en dan slaap ik dus nog niet.
    Is het dan ZO veel moeite om even met hem te spelen denk ik dan, grrrr

En manlief wilde naar een dierentuin vandaag, maar Mart loopt nog niet en ik vind het veel te koud om steeds stil te zitten, zelfs in een voetenzak. Dus gelukkig gaan we nu naar monkeytown..

Maar ben nog steeds niet te genieten haha

4. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,192
    431
    83
    Female
    home sweet home
    Ik denk dat iedereen zich weleens zo voelt hoor!
    Ik herken wel

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Oh nou dat heb ik inderdaad wel af en toe haha, dan moet echt iedereen me met rust laten, vooral blije mensen :p

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,545
    3,057
    113
    ja hier ook al zo'n dag..grr !
    wou naar de kleine vandaag,heb haar vrijdag en gister ook al niet gezien:( maar ging niet lukken vandaag.. de oudste moet naar zwemles toe :) dus mn man is naar het ziekenhuis, maar had veel liever zelf gegaan :(:(
    mn huis is een pleuriszooi, en heb totaal geen zin om iets te doen..

7. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

Aug 18, 2009
    1,486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Nee, hoor, dat heb ik nooit;)
    Nu ook< de jongste (peuter) is weer lekker eigenwijs, dus ja... beïnvloed het humeur van zn mammie ook wel aardig;)

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Zit maar 1 ding op, Te vreden zijn, met wat je wel hebt ? klinkt misschien ff makkelijk, soms staat je koppie er gewoon ff niet naar.
    Maar afterall, wat heb je al wel ? een mooi huis? nou nie taf, maar kijk eens naar wat je wel af hebt, das mooi meegenomen.
    Een eigen huis is nooit af, misschien een geruststellende gedachte ? tegen de tijd dat je t ene klusje af hebt, is t volgende weer nodig, je kan nou eenmaal niet alles ineen keer doen, kost een hoop tijd/ geld.
    ik zeg altijd gekscherend, alles waar TE voor staar is niet goed, behalve Tevreden.
    Probeer t eens.
    Kop op, en ff een baaldag mag best, maar morgen weer, nieuwe dag, nieuwe ronde nieuwe kansen ! Je kan t !

9. bereke

bereke Niet meer actief

O ja hoor, klinkt bekend!

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Heel herkenbaar! Vandaag heeft mijn vriend zo'n dag... kan niet wachten tot het 15uur is... piepende banden naar mn werk!

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

Jan 18, 2012
    1,593
    0
    0
    NULL
    NULL
    herkenbaar...

vandaag is het zo dag hier.
    Nergens geen zin in en ben gewoon chago bah :(

12. Koffieleut

Koffieleut Niet meer actief

Ja, herkenbaar!! En niks is goed en alles zit tegen!

13. dorisn

dorisn Fanatiek lid

Jun 2, 2007
    4,319
    37
    48
    ede
    vandaag zo`n dag dat ik een superkort lontje heb zomaar om niks.
    geen idee hoe het komt, maar tis helaas wel zo.
    heb iedereen gewaarschuwd dat ze me vooral met rust moeten laten dan hebben ze er weinig last van.
    helaas doen de kids dat niet en is het al de hele dag gezeur hier in huis.
    de kids kunnen niet met en niet zonder elkaar en dat resulteerd in een geweldig broer en zus "gevecht" en ik ben dan weer degene die het als eerste genoeg vind.

we gaan vandaag lekker vroeg eten en de kids gaan vroeg naar bed en dan gaat het morgen beter.

ik ga vanavond lekker bankhangen en hersenloos tv kijken en dan komt het allemaal wel weer goed na een nachtje slapen.

zo... dat lucht al best een beetje op.

liefs doris

14. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Oja hoor, de laatste tijd steeds vaker.. :(
    Ik weet zelf ook wel hoe het komt.
    Mijn man raakt er ook weer chagrijnig door, maar dat komt vooral omdat ik de laatste weken zeer weinig zin heb in seks. :)
    Dus telkens als ik bij hem in de buurt kom, meent ie aan mijn lijf te zitten, daar word ik juist geïrriteerd van, ipv opgewonden. ;)
    Nja, hij boos, ik boos, gezellig! :):(

15. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook hoor! Mn humeur kan zo opeens omslaan door een opmerking van mn man of actie van mn zoontje... Dan ga ik me gelijk ergeren aan alles om me heen.
    Ik ga dan uit frustratie op zitten ruimen en schoonmaken.

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

he getver ja ik ken het..heb het gelukkig al een hele poos niet gehad maar het komt mij wel bekend voor

17. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    @violtriot; leuke naam Mart! @ ts; ik heb regelmatig zo'n dag, meestal ben ik dan gewoon moe!

18. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ja, nu... :)

19. Ja gister zo'n moment gehad.. verder sowieso regelmatig, heb dan overal de pest in. Gelukkig zijn 't maar momentjes.

20. Minny

Minny Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    4,647
    2
    0
    Gelukkig (of eigenlijk ook niet) ben ik niet de enige.
    Maar ik had zo ineens zin om iets leuks te doen en toen zijn we halsoverkop vertrokken naar het spoorwegmuseum. Was hartstikke leuk. 's Avonds lekker chineesje gehaald...

De sleutel is dus eigenlijk gewoon iets doen!! Maar hoe moeilijk is dat??

Ben nu trouwens wel chaggie op mijn werk. Vind er geen hol meer an!!

Share This Page