Hallo allemaal, het ziet ernaar uit dat ik ga verhuizen. Nu komt het allemaal best onverwachts en gaat het allemaal ook super snel (vr gesprek gehad, morgen bezichtigen en als ik het wat vind krijg ik di de sleutel). Ik heb al even bij het huisje gekeken en zag dat ik beneden iig een vloer moet leggen. Hoop dat boven wel een vloer ligt, anders moet ik daarvoor ook een nieuwe vloer hebben. Ik ben nu een beetje aan het rondkijken voor niet al te duur laminaat. Hebben jullie een tip voor mij en ervaring met goedkoop laminaat? En waar hebben jullie dat gekocht? Alvast bedankt voor jullie reacties en een fijne zondag! xxx
Hier ook van gamma eigen merk en ligt er nu 6 jaar en is nog vrij goed, zeker voor die prijs. Zeker nu er ook een peuter heerlijk rond dendert in huis is er nog niet veel slijtage.
Ikea en kwantum kan je prima slagen! 2wkn geleden nog bij Kwantum heel mooi donkerbruin laminaat gekocht en gelegd voor 4,99euro per m2.
wij hebben van de kwantum.. ligt er nu 2 jaar en nog steeds erg mooi.. was toen ook 4,50 e per m2. en ikea heeft ook mooi laminaat
Wij hebben laminaat van de ikea nu alweer 4 jaar en ziet er nog prima uit. We hebben het zelfs meegenomen toen we 3 jaar terug gingen verhuizen!
Onze vloer is 60 m² en we hebben Quickstep gekocht via internet en waren incl. Plinten 700 euro kwijt. Het is echt goed laminaat
bedankt voor jullie reacties! Leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn met het laminaat van de ikea. Had daar ook al op de website gekeken en dat is helemaal niet duur. Ik ga denk ook ff bij de kwantum en de karwei kijken. En dan volgend weekend maar leggen als het allemaal door gaat!
Wij gaan dat van Ikea halen, ik dacht zelf eerst dat kan nooit goed zijn en blijven maar mijn zussen hebben het ook al jaren in hun hele huis liggen. Mijn vader zei alleen dat het laminaat bij hun wel ging werken, maar dat was geen probleem omdat zij daar rekening mee hadden gehouden en een randje vrij aan de zijkanten. Dus dat is misschien wel goed om rekening mee te houden!
Gamma eigen merk liggen en hiermee NIET tevreden...! Maar zie dat er ook andere meningen over zijn. Bet ligt pas een half jaar maar de kwaliteit is echt te slecht. Wij hebben een klacht ingediend en ook gelijk gekregen, kregen 1/3 terug of mochten nieuwe ophalen tegen ruil van de vloer die nu ligt. Goedkoop duurkoop in ons geval....
Wou ook al als advies zeggen Ikea Hebben wij gehad in ons vorige huis en waren er zeer tevreden over.