Wij hebben 2 weken geleden (19 december) aan heel de familie kerstkaarten gestuurd, maar tot heden heeft niemand nog wat gehad... We hebben ze zelfs bij de boekenhandel (waar tnt post binnen zit) heen gebracht. Zijn er meer die nog geen kerstkaarten hebben gehad, of niet aan zijn gekomen?
Ja wij hebben ook nog een aantal kaarten niet binnen. Maar ja, heb alles al opgeruimd dus als ze nog komen kunnen ze rechtstreeks de prullenbak in
Als ik jouw familie was zou ik je dus geen kerstkaart meer sturen met zo'n opmerking. Ik heb door omstandigheden de kerstkaarten pas 30 dec verstuurd. Ze waren er ovigens een dag later al. EN ik zou het niet waarderen als iemand hem dan meteen bij het oud papier flikkert.
Ik weet niet of onze kaarten bij iedereen goed aan zijn gekomen maar we verwachte zelfs nog een kaart van me oma die hem ook ruim op tijd (2 weken geleden) verstuurd heeft Mocht ik nog 'n kaart(en) ontvangen ,weg gooien zou ik persoonlijk per direct niet doen maar wel opbergen (de andere kaarten heb ik ook al opgebergt) ,kerst hebben we immers al achter de rug!
Wij hebben ook een aantal kaarten nog niet Maar onze kaarten zijn allemaal goed aangekomen en bij ons hangen de kerstkaarten nog...
Maar wat moet je er dan mee doen? Kaarten die ik nu nog krijg zou ik ook echt niet meer ophangen hoor. OT: Mijn zus kreeg vorig jaar eind februari nog een kerstkaarts
Ik bewaar alle kerstkaarten, zeker omdat k nu zwanger ben, en veel mensen dat in deze tijd weten (en dus ook op de kaart wat hebben geschreven). Ik heb vanuit Noord Holland kaartjes naar Brabant geschreven en midden december op de post gedaan, die zijn vandaag binnen gekomen... Pff!
Een familielid heeft ons kaartje ook niet binnen gehad terwijl ik ze half december heb verstuurd. Allemaal tegelijk en de rest is wel gewoon aangekomen dus ik vermoed dat hij gewoon kwijt is geraakt ofzo
Ik zou niet weten of onze kerstkaartjes bij iedereen zijn aangekomen. Hoor dat niet van iedereen terug en ga dat ook niet navragen. Maar het schijnt wel vertraging op te kunnen leveren wanneer je de enveloppe niet dichtplakt. En wanneer je van die hele kleine kerstkaartjes verstuurd, die schuiven dus in een niet dichtgeplakte enveloppe bij alle post en komen op die manier dus nooit bij de juiste persoon aan. Ik heb de kerstkaarten nog steeds hangen hoor. Ondanks de kerstspullen allemaal al zijn opgeruimd laat ik de kerstkaarten altijd heel januari hangen. Maar gooi ze daarna wel weg, zie het nut van bewaren niet in. Dit jaar zullen de kerstkaarten eerder weg moeten, omdat ze plek moeten maken voor andere kaarten.
Onze kaarten waren van normaal formaat (Hallmark) en waren allemaal dichtgeplakt. Met op de achterkant de retour afzender. En het gaat hier niet om een paar kaarten, maar 30 kaarten en die zijn echt niet goedkoop, en dan heb je ook nog de postzegels...
We hebben inmiddels ook tntpost opgebeld, en die zetten een onderzoek in. We hebben ook verteld waar we ze hebben gepost.
ik kreeg er vandaag nog 1 binnen haha. vond het wel grappig. jammer dat hij meteen de papier bak in ging want heb alles al opgeruimt
Ik heb de boom wel opgeruimd nu, maar laat de kaarten toch echt een paar weken hangen hoor. Eind van de maand gaat het wel weg. Vind het toch erg ondankbaar om ze meteen weg te gooien.
alle kerst is hier al weg, dus ook de kaarten! ik bewaar de kaarten altijd 1 jaar, en volgende kerst gooi ik ze dus weg. behalve de foto-kaarten en de kaarten waar poezen op staan. ook de kaarten die onze dochter op school heeft gekregen bewaar ik allemaal, dan kan ze later zelf kijken of ze ze wil houden of weggooien. was even offtopic, maar wel in de lijn van de reacties hier heb ik ook nog van mensen de kaarten niet ontvangen terwijl ik wel zeker weet ze al ruim een week geleden verstuurd zijn...
Zeg, doe es niet zo aangebrand zeg! Ik bepaal toch zelf tot hoelang ik mijn kerstkaarten laat staan? Kan ik er wat aan doen dat we er nog een paar niet hebben, ga ze niet bewaren tot ik alles 'compleet' heb. En ik ben blijkbaar niet de enige als ik zo lees...