Haaruitval

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mama Anke, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Anke

Mama Anke Lid

3 okt 2006
    26
    0
    0
    Sinds een paar dagen heb ik opeens veel last van haaruitval. Volgens mijn man had ik dat ook toen ik net zwanger was van onze eerste, maar ik kan me dat zelf niet meer zo herinneren. Zijn er meer meiden die hier last van hebben (gehad) ? Of komt het gewoon doordat het herfst is ofzo?

Groetjes van Anke

2. Miszmii

Miszmii Actief lid

18 aug 2006
    321
    0
    0
    Hattem
    Ik heb hier zelf nooit last van gehad, in mijn eerste 4 weken heb ik nergens last van gehad eigenlijk. Alleen met 4 weken begon ik al met overgeven en misselijkheid, wat nu nogsteeds niet over is.
    Zal voor je duimen dat dit een teken is.

Groetjes Lisette

3. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    ja ik heb ook veel last van haaruitval en een collega zei tegen me dan moet je extra vitamine b slikken

4. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    hier nog iemand.
    had er al een keer een topic van gemaakt!heb er ook zo ontzettend veel last van.heb normaal echt dik haar en nu kun je bijna mijn hoofdhuid zien.weet niet of ik het bij mijn vorige zwangerschappen ook had want toen had ik ontzettend lang haar en het is nu mega kort!maar elke keer tijdens het douchen schrik ik weer en denk dit is toch niet normaal!als ik klaar ben met douchen liggen er op de grond overal haren en mijn lichaam zit er ook onder!maar volgens de kapper komt het wel weer helemaal goed.hopelijlk is het voor jou ook een goed voorteken ik duim vor je!

5. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb het heel erg gehad toen ik stopte met de pil...

6. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ja ik! Je mag trouwens alleen in overleg met ha of vk extravitamine B, of wat ook helpt, biergisttabletten nemen. Ik heb een andere champoo gehaald bij de tuinen en natuurlijke haarverf ipv de gewone pakjes en ben er nu zo goed als vanaf gelukkig!

Deel Deze Pagina