Migraine

Discussion in 'Eerste symptomen' started by karin06, Oct 15, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Goeiemorgen,

Ik heb al jaren last van migraine maar goed te onderdrukken met medicijnen. Nu heb ik sinds donderdag weer last van migraine :cry:
    Echt zo erg aan een kant van mijn slaap en het gaat maar niet over.
    Mijn medicijnen durf ik gewoon niet te nemen...

Hebben meer dames hier last van? Ik hoor namelijk dat je juist in je zwangerschap er geen last van hebt...nou ik wel.

Heeft iemand een tip ......

Liefs.karin

2. Cath

Cath Actief lid

Sep 11, 2006
    225
    0
    0
    Heey,

vervelend meis. En die medicijnen effe niet innemen. Overleg het met jouw huisarts.

Een van de symptomen waaraan ik merkte dat ik zwanger was, dat ik een migraine-aanval kreeg.

Afkloppen, want daarna heb ik het niet meer gehad.

Het zou dus zomaar kunnen dat door de hormonale schommelingen je een aanval krijgt. En ik hoop voor je dat het eenmalig is.

Ik heb het ook gehoord van migraine patiënten, dat ze graag zwanger zijn, vanwege dan geen aanvallen ;) .

Succes en gefeliciteerd met jouw zwangerschap.

3. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik heb ook normaal gesproken vaak last van migraine. Ik heb in mn zwangerschap tot nu toe nog maar 2 aanvallen gehad, dus idd wel minder dan anders! Het enige wat je kan nemen evt is paracetamol, maar of je daar veel aan hebt..? Mijn medicijnen mag ik ook helaas niet gebruiken..

4. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik heb ook al jaren migraine,
    Nu gelukkig niet meer. Komt denk ik dat ik zwanger ben.
    Een tip, mmmmm goed blijven eten en vooral drinken. Als jet het aan voetl komen ff gaan liggen...

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Hmm ik heb ook last van migraine en wist niet dat het mider wordt met een zwangerschap! Joepi :D

6. flyke

flyke Fanatiek lid

Jun 15, 2006
    1,580
    0
    0
    hoi

ik voelde gisterenavond migraine aankomen, had bezoek, en durfde ook geen medicatie nemen omwille van mijn zwangerschap.
    Het verergerde dus alleen maar, tot dat ik moest overgeven en mijn bezoek is dan vertrokken, ze wilden mij laten gaan slapen....

Een vriendin zei, jaja misselijk door zwangerschap, maar ik ze nee, door migraine, het was echt wel migraine hoor!

Ik had het eigenlijk een beetje moeten voelen aankomen :oops: , oververmoeid, beetje gestresseerd, bang voor die 1e 12 weken,' zwanger zijn' verstoppen op het werk,....

groetjes
    flyke

groetjes
    flyke

7. karin06

karin06 Actief lid

Dec 5, 2005
    239
    0
    0
    Gelukkig ging de migraine gisterenavond weg!
    Ik helemaal blij!
    Ik hoop dat ik ook het geluk heb dat ik er nu geen last meer van ga krijgen tijdens de zwangerschap!

Dank je wel voor jullie reacties!

8. Babe

Babe Actief lid

Aug 20, 2006
    191
    0
    0
    Ik heb normaal gesproken geen last van migraine maar nu heb ik het vorige week ineens gehad een flinke aanval. Ik weet nog dat ik in week 13/14 van mijn vorige zwangerschap ook in eens een aanval kreeg. Bij mij heeft het dus duidelijk met hormonen te maken. Ik heb er niets voor ingenomen, ik had er ook een virale infectie bij. Daardoor had ik ook koorts. De VK zei dat ik bij koorts beter wel een paracetamol kon nemen volgende keer.

9. lieske81

lieske81 Lid

Sep 28, 2006
    55
    0
    0
    Sinds ik zwanger ben, heb ik dagelijks constante hoofdpijn. Word er echt helemaal gek van.

Share This Page