haaruitval.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door yamiell, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yamiell

yamiell Niet meer actief

hoihoi,,

ben nu 7 weken zwanger,,
    maar me haar valt uit als een malle.
    ben bang dat ik straks kaal ben...
    wie heeft dit nog meer??

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nee geen last van, na de zwangerschap wel.

3. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Oh ja verschrikkelijk. Heb ik ook heel erg! Maar heb nog een hele bos, dus kaal ben ik niet zomaar gelukkig..

4. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Nee herken ik niet, ik merk juist dat er minder haar in mijn borstel zit

5. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    hier ook echt veel haarverlies,...denk ook echt dat ik kaal wordt als het zo doorgaat,....nooit geweten dat dit erbij hoort....;)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb ooit gelezen dat je van foliumzuur wat haarverlies zou kunnen krijgen.. Daarom was ik heel bang om ermee te beginnen toen we besloten een kind te krijgen. Want mijn haar viel sowieso al best veel uit..

Nu ik elke dag foliumzuur slik heb ik er juist helemaal geen last van. Ik weet niet of het daar aan ligt maar er valt geen haartje meer uit. :D

7. liebrando

liebrando Niet meer actief

mijn haar is juist door elke zwangerschap voller en voller geworden. Ik heb een enorm dik bos haar en dan heb ik er al 3 zwangerschappen op zitten. Vind het overigens niet erg hoor, liever zo dan dat me bosje haar was uitgedund.

8. Doritoo

Doritoo Actief lid

25 okt 2009
    221
    0
    0
    Mijn haar valt ook verschrikkelijk uit. Ik heb zowiezo al heel dun en weinig haar (helaas) en nu hou ik helemaal niets mee over.

Ik heb gelukkig wel wat slag/krullen in mijn haar dus ieder morgen probeer ik de krullen met van alles er in te kneden zodat het wat minder opvalt.

Ik dacht juist dat je haar voller zou worden van een zwangerschap maar bij mij mooi niet dus. Ik baal er behoorlijk van.
    Ach ja... tis voor een goed doel zal ik maar zeggen. Al hoop ik wel dat het nog bijtrekt :(.

9. Missy29

Missy29 Bekend lid

6 feb 2010
    729
    4
    18
    Naar boven verhuisd.
    Ik heb er alleen last van gehad, toen ik zwanger was van mijn dochter. Mijn zoon heb ik nergens last van gehad qua haren. Bij mijn dochter was mijn haar droog, dof en ik haalde bij het borstelen hele plukken haar van mijn hoofd. Heb toen bij de kapper een haarmasker gehad en dat hielp wel tijdelijk. Mijn dochter werd overigens met een dikke bos haar geboren, kon dr gelijk al kleine staartjes in maken. :p

10. luvmyluver

luvmyluver Actief lid

1 apr 2010
    426
    0
    0
    hbh
    leiden
    hier ook geen last van...ik had wel na de bevallingen dunner haar,
    maar dat is nu alweer bij getrokken....
    maar tijdens de zwangerschappen ging het wel sneller groeien.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sinds ik met foliumzuur ben begonnen heb ik ook last van haaruitval. ik ga even kijken hoe lang ik het blijf gebruiken, maar ik hoop dat de haaruitval minder wordt of ophoudt als ik geen foliumzuur meer slik. Ik denk namelijk dat het daardoor komt.

12. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

14 jun 2008
    686
    0
    0
    Hier ook geen last van haaruitval. Bij mijn eerste zwangerschap werd het dikker en voller! Na de bevalling ging het uitvallen (niet leuk om al die haren in je borstel etc te zien! )Nu merk ik nog weinig verschil..maar dat komt nog wel denk ik....is ook nog zo vroeg in de zwangerschap...

Deel Deze Pagina