Haaruitval

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door QuintenXavi, 28 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

10 jul 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hi meiden,

Ik dacht dat een baby net na de geboorte haar gaat verliezen, het is niet altijd zo. De oudste had een mooie zwarte bos haar en dat is nooit uitgevallen.

Maar nu bij de baby (3 maanden) begint het ineens, zijn handjes en gezicht zitten constant vol met haartjes.

Is dit bij iemand van jullie ook zo het geval geweest en wat hebben jullie gedaan?

2. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ja bij Tygo viel het ook uit, elke keer haartjes in zijn bedje. Ik kamde het na ik hem uit bed haalde steeds uit on alle losse haren eruit te halen. Het valt toch wel uit en als je het regelmatig kamt gaat het sneller. Op een gegeven moment stopte het en nu heeft hij hartstikke dik haar.

3. adi

adi Niet meer actief

Bij Melisa is ook alle geboortehaar uitgevallen, ze was op gegeven moment kaal. Tja, je kunt er echt niks aan doen natuurlijk.
    Toen begon ze rond 5-6 maanden nieuw haar te krijgen, en ook mooi gelijkmatig over haar hele hoofd heen.

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Hier ook een baby wat wat nest haar verlor. Bij de hindoestanen en bij meer andere culturen word de baby kaal geschoren. Dat is met mijn beiden kinderen ook gebeurt en daarna krijgen ze vaak een mooie bos terug.

Dochter wel nest haar uit val. Zoon lief niet die kreef me toch een bos terug.;)

Komt wel goed denk.;)

5. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij S. viel haar mega bos ook helemaal uit. Ik heb er niks aan gedaan, elke dag bedje verschonen want dat zat helemaal onder, en verder gewoon wachten tot het klaar is :)

6. QuintenXavi

QuintenXavi Actief lid

10 jul 2010
    105
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie reacties.

Wat ik eigenlijk bedoelde (niet helemaal handig opgeschreven denk ik ;)), is of het normaal is dat het bij de leeftijd van 3 maanden begint uit te vallen. Ik dacht nl. altijd dat het snel na de geboorte was.

Hoop dat jullie nog een keertje willen reageren...:)

7. Foxter

Foxter Niet meer actief

Oh, ja hoor :)
    Dat was bij mn dochter ook rond die tijd :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Bij Lisa is er met 2,5 maand een beetje haar uitgevallen, maar ze was toen ook ziek, denk eigenlijk dat het daardoor kwam. Bij Eva is er nooit wat uitgevallen. Bij Eva begon er zelfs weer nieuw haar te groeien met 6 maanden en bij Lisa nu al :)

Deel Deze Pagina