net bevallen ene maand geleden en heb nog steeds dat volle haar van de zwangerschap...ik vrees het ergste want ik heb vrij dun haar en ben echt panisch voor haaruitval! ben zo bang dat ik kaal word...!!!tot nu toe dus nog geen uitval maar ik weet dat al die haren die ik vastgehouden heb uit gaan vallen...hoop dat het mee gaat vallen alleen...ik slik vitamine B (biergist) ivm borstvoeding misschien dat dat helpt!!
Hier begon de rui 4 maanden na de bevalling en moet zeggen dat het nu pas iets minder wordt. Ik heb erg lang dik haar van mezelf, maar vorige week toch een flink stuk eraf laten knippen, volgens de kapper heb ik nog steeds niets te klagen Als mijn haar vast zit zie je allemaal stekeltjes nieuwe haren erdoor komen en aan de voorkant begin ik een soort korte tweede pony te krijgen Over een jaar of tig zullen die korte haartjes wel weer bijgegroeid zijn
Hier begon het toen ik met de bv stopte de eerste keer echt heel erg ik leek wel een hond whahaha hele plukken. Ik ben bang dat ik er dit keer ook niet onderuit kom
Hier is het inmiddels zo ver dat mijn man niet meer klaagt over de haren van de kat, maar over die van mij. Gek word ik (we) ervan, hele bossen vallen uit!
Hier ook hele bossen. Begon 2 maand na de bevalling en stopt nog steeds niet. De kapper kon het laatst ook al zien.
ben 30 juni bevallen,en had na een maand al last van haaruitval:x. nu is het zelfs erger geworden,mijn haar was net weer een beetje voller geworden na een mislukte permanent,had ttoen veel afgebroken haren. en nu vindt ik weer overal haren,ben bang dat ik dadelijk niks meer heb,gek wordt ik ervan.....
Blij te lezen dat dit normaal is. Ik heb altijd een grote bos lang haar gehad en sinds een maand of 2 is het vreselijk aan het uitvallen. Ik kan er zo een bosje uittrekken. En het doucheputje zit gewoon zo verstopt dat ik er bijna een hele pruik van kan maken als ik die haren eruit haal. Hopelijk stopt het voordat ik straks echt geen haar meer over heb
VRESELIJKKKKKKK ik heb het na sam ook gigantisch gehad, het viel met bossen uit, en ik dacht echt ik word hartstikke kaal!! maar het stopt echt vanzelf!! wat bij mij echt vreselijk goed werkte, na 1 week al... is deze shampoo Drogisterij.net: Schwarzkopf Activ Dr Hoting Shampoo Woman (250ml) misschien het proberen waard! bij mij hielp het echt!! kan natuurlijk ook toeval zijn, dat het net vanzelf aan het stoppen was, maar zodra ik straks weer bevallen ben koop ik weer een pot succes! en echt het gaat over!! Liefs muis