Hoi Ik vroeg mij af, of meer mensen dit herkennen... Ben ongeveer 4 maanden geleden bevallen en ben sinds deze week weer zo moe (zwanger kan ik echt niet zijn ) Snap eerlijk gezegd niet hoe het kan, ben namelijk gezegend met een kind wat enorm goed kan slapen. Slaapt na iedere voeding 1,5 uur, en slaapt van 20.30 tot 8.00 uur aan 1 stuk door. Dus ik lig vroeg op bed en pak dus mijn nachtrust... Dus snap er niets van. Wel ben ik deze week weer begonnen met werken, dus hoop dat de reden is dat ik zo moe ben. Maar herkenbaar?
Voor mij nu nog geen 4 maanden, maar herken het ook van mijn eerste. Lijkt wel of je moeheid er pas uit komt na een maand of drie. Daarvoor leef je op een soort adrenaline en ben je aan het rennen voor visite enz. Nu was ik ook erg moe omdat ik er al één heb rondrennen en de kleine meneer ook 's nachts om de 2 a 3 uur wil drinken. Gebruik nu zelf Floradix en merk dat het goed werkt. Net even wat meer energie. Vergis je niet dat je na 4 maanden ook nog aan het herstellen bent. Hou je taai!
Ik ken het ook wel hoor!! Ik wilde -als ik het ook houd- naar de dokter, misschien is het iets van bloedarmoede, of ijzertekort, of wat dan ook! en net zoals hierboven gezegd wordt, we zijn nog herstellende.. wat is nu 4 maanden geleden?? En er wordt ook maar weer van je verwacht dat je gewoon weer overal aan mee kunt doen (o.a. aan werken..alsof je zomaar weer huppetee, een knop om kunt zetten en aan de slag kunt!)
ja aan bloedarmoede zat ik ook al aan te denken, maar ik heb na mijn bevalling nooit een laag hb gehad, dus lijkt me sterk dat het nu dan wel is.... ik vind het vooral apart dat ik nu opeens die moeheid heb... misschien idd adrenaline die op is, heb nu ook meer ritme en hoef dus niet zoveel meer te stressen... @mus, onze kindjes zijn bijna even oud op een dag na
ik heb precies hetzelfde! sinds ong 2 weken nu.. ben twee weken geleden ook begonnen met werken, dus ik dacht dat dathet was, maar omdat ik zo ontzettend futloos blijf dacht ik ook aan bloedprikken.. maar mischien hoort het er wel bij ik ben elke keer gewoon helemaal kapot, maar s'avonds vroeg slapen lukt me niet, misschien omdat ik er dan overheen ben ofzo??