haaruitval

Discussie in 'De lounge' gestart door sweet978, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Dat weet ik niet. Maar denk dat je als volwassene wel een hogere dosis mag hebben hoor. Ik heb mijn zoontje nooit vitamines gegeven...

2. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nou, ik zal morgen eens even naar de drogist gaan.. Ben benieuwd!

3. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Hmm, Vitamine B lees ik overal op internet.. Geen D.
    Naja, B heb ik nog wel in huis! Laten we dat maar eens eerst doen dan..

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb het ook gehad en ik ben ermee naar de dermatoloog geweest toen door gestuurt naar een internist en tenslotte naar de gyn. Bij ligt het aan de hormonen die verstoord zijn.

5. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

B pakken dan! :)
    Ik was er altijd van overtuigd dat het D was dat hielp.
    Ik heb het nu ook opgezocht en B5 is the one om te nemen bij haaruitval. misschien verwar ik het omdat B in mijn prenatale vitamis zit in een hogere dosis.

6. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.497
    0
    0
    noord-holland
    @nijntje
    daar ben ik dus ook bang voor omdat ik met mn ongesteldheid ook nog erg hormonaal labiel reageer. Mag ik vragen hoe ze erachter kwamen dat het aan je hormonen lag en wat hebben ze er aan gedaan?

Ik ga in iedergeval een afspraak maken bij de tandarts om ontskeingen in mn mond te checken.. en een afspraak bij de ha. Extra vitamine B5 kan vast ook geen kwaad :)

Bedankt voor het meedenken.:)

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb PCO en mijn huisarts dacht dat het daarmee te maken had alleen dacht de dermatoloog het niet toch maar een onderzoek gedaan en de internist heeft verschillende testen gedaan en toen bleek dat de hormoonwaarde 10 hoger was dan normaal. vraag aan je huisarts of je een bloedonderzoek mag laten doen. dan moeten wel je hormonen getest worden.

8. Lara78

Lara78 Actief lid

1 jan 2008
    272
    0
    0
    Ik had na mijn bevalling ook kale plekken op mijn hoofd en liep dan ook een tijdje met twee kale inhammen! Echt afschuwelijk. Als dat dan weer gaat groeien dan loop je met twee gekke plukken op je hoofd, net van die duivelshoorntjes (zo noemde mijn vriend ze hihi).
    Ik heb al erg dun en weinig haar van mezelf dus ik zie nu al op tegen de periode na de bevalling.....
    Ik hoop dat hier de supertip voorbij komt...

Heb weleens gehoord dat het te maken kan hebben met een ijzertekort. Weet iemand hier meer van?

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Lijkt op alopecia areata, mijn moeder heeft dit ook je zou een op hun website kunnen kijken en ik zou even langs je huisarts gaan

(alleen eerste bericht gelezen)

Deel Deze Pagina