ja helaas wel!! ik heb in week 10 alles eraf laten knippen en heb nu een bob...moest echt was dramatisch dat haaruitval!!
Ik had het ook zo erg in het begin, echt plukken tegelijk, was heel eng! Maar ik geloof na week 20 was het weer normaal. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op een gegeven moment heb geprobeerd er niet meer op te letten, omdat ik echt dacht dat ik kaal werd!
Ik weet niet meer of ik haaruitval had, ik weet alleen dat mijn haar erg lelijk zat en dat ik telkens maar dacht; hoe komen ze erbij dat je tijdens de zwangerschap een vollere bos haar krijgt. Nu ziet mijn haar er wel beter uit, maar ik weet niet of dat komt omdat ik zwanger ben of omdat ik mijn haar al een tijd niet meer verf en al het geverfde gedeelte nu eruit is geknipt..
bij de eerste niet, bij de tweede wel tot een week of 20, nu gelukkig is mijn haar een beetje terug aan het komen.
Hier ook gehad bij deze zwangerschap tot ongeveer 25 weken ofzo. Daarna ben ik t juist weer vast gaan houden en is t al 2 keer uitgedund (heb heel dik haar van mezelf)
Bij de eerste heb ik echt de hele zwangerschap bijna geen haar verloren! Nu verlies ik er echt heel veel!
Ik heb bij mijn 1e geen haaruitval gehad tijdens de zwangerschap, ma na de bevalling!!!!! Niet normaal gewoon!!! Bij de meeste vrouwen komt haaruital voor na de bevalling, omdat dan je hormonen weer gaan stabiliseren en alle haren die je extra vast hebt gehouden tijdens je zwangerschap, vallen allemaal uit na de bevalling ik kamde echt 2 borstels vol met haren elke dag pfff, en dan zijn al mijn tegels in huis nog wit en creme kleurig dus daar zag je overal haar van me liggen haha, nu heb ik de 1e paar weken een beetje haaruitval gehad, ma begin het nu weer vast te houden en krijg heel ander haar, heb ineens hle vette haren terwijl dat eerst wel mee viel, ik gebruik nu ook shampoo voor vette haren en die werkt zo goed dat mijn handen er gewoon van uitdrogen!!!!