Opnieuw klachten

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door troeliewoelie85, 20 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Hallo Allemaal

Tijdens mijn bevalling ben ik ingeknipt. Hier heb ik een dag of 10 flink last van gehad maar daarna ging het eigenlijk steeds beter.
    Ik kon weer zitten zonder na te denken en ook lopen ging me steeds beter af.
    Nu ben ik 5 weken verder en begin ik eigenlijk weer steeds meer last te krijgen van mijn onderkantje.
    Lang lopen gaat erg zeer doen en nu ook sinds 2 dagen doet gaan zitten ook weer wat zeer en ook op de wc zitten is niet meer zo prettig. Vloeien doe ik al een paar weken niet meer maar toch moet ik nog steeds een inleg kruisje in omdat er allemaal andere troep uitkomt en ik vraag me af of dit wel helemaal normaal is allemaal?

Ik moet nog op nacontrole bij de verloskundige.. kijken die dat ook allemaal na of is dat alleen een praatje?

Hoelang hadden jullie last na de bevalling? Klopt het dat het allemaal nog een beetje beurs en opgezwollen is?
    Misschien moet ik het nog wat tijd gunnen maar vind het raar dat ik er juist weer meer last van krijg ipv minder.

Groetjes en alvast bedankt!

2. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    de nacontrole was bij mij een gewoon praatje, ik heb gevraagd of ze de onderkant ff wou bekijken want bij mij deed het ok nog steeds pijn, was allemaal goed en volgens de gyn kon het nog wel even duren voordat het over was.

wat jij beschrijft heb ik als ik ongi moet worden.

fietsen wil nog steeds niet zo goed want doet echt pijn!
    het gaat al veel beter maar op sommige dagen voel ik weer precies waar het letteken zit.

laat het op nacontrole ff nakijken en geef het tijd

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Komt er troep uit je knip? Klinkt ontstoken. Hier begon het na 4 weken ook (weer).
    De ontsteking duurde hier een week of 3. Stilstaan e.d. was hier een ramp, lopen en zitten ging dan wel.
    Na 10 weken was de knip dicht.

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat vervelend zeg!
    Ik was helemaal blij want het vloeien was 'voorbij'... dacht ik..
    Had een paar dagen geen bloedverlies meer gehad maar maandag ineens weer pijn ook aan mn onderkantje, wat jij ook beschrijft en ineens een groot stolsel...
    Was ook 'normaal', had gelijk gebeld want schrok me rot!
    Nu sinds vandaag weer geen bloedverlies meer maar het voelt nog niet helemaal lekker.

Deel Deze Pagina