wanneer weer onder de zonnebank

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Karinnetje82, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ben nu bijna 3 maanden geleden bevallen en wil toch weer graag onder de zonnebank, ben nu zo bleek als het maar kan zijn en wil toch graag weer een lekker kleurtje maar liever geen zwangerschapsmasker. Ik heb wel eens gehoord dat je het vlak na je bevalling ook nog kan krijgen, hoelang zal ik nog moeten wachten of kan het gewoon al?

2. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    hoi ik weet niet tot hoelang je na je bevalling er nog last van kan krijgen maar niet alle vrouwen kunnen er last van krijgen ik ben namelijk in mijn zwangerschap heel af en toe gewoon onder de zonnebank gegaan niet lang hoor 10 minuutjes en ook ben ik gewoon in de zon geweest als het warm weer was en ik had nergens last van

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ik ben inmiddels ook een paar keer onder de zonnebank geweest, en heb nergens last van...

In de laatste weken van mijn zwangerschap was het zo vaak mooi weer dat ik toen ook al een kleurtje kreeg zonder vlekken... dus ja heb het maar geprobeerd.

4. neletje

neletje Actief lid

25 jan 2009
    377
    0
    0
    Ik ben na 4 weken weer geweest en nergens last van gehad

5. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had gelezen ergens dat je het beste 3 maanden kan wachten.
    Maar aangezien jeje zo 'bleek' voelt kanje wel gewoon gaan maar bijvoorbeeld je gezicht afdekken en die met makeup bijkleuren?
    Ik deed dat altijd toen ik nog ging omdat ik mijn gezicht niet wil beschadigen met lelijke vlekjes en rimpels...
    En trouwens wit kan ook heel mooi zijn als het je staat. :)

Deel Deze Pagina