Maak me een beetje zorgen.... :-(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Daan0201, 1 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi

    Ik voel sinds ongeveer zaterdag mijn kleintje elke dag wel 1 of 2 keer goed bewegen. Nou heb ik het gisteren erg druk gehad, maar ik kan me niet herinneren dat ik hem/haar gisteren heb gevoeld. Vandaag ook nog niet volgens mij...Is dat normaal als je je baby pas net voelt, of moet ik me nu zorgen maken?? :(
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Ja hoor! Met name in de begin periode voel je je baby vooral als je zelf rustig bent. Op de bank of bed bijvoorbeeld. Wanneer je druk bent wieg je je kindje als het ware in slaap. Ook merk je dan niet al de bewegingen op. Later in de zwangerschap zal je je kindje sterker en vaker op de dag voelen. Ook als je bezig bent met iets! Volgens mij doet je kleintje het prima en hoef je je niet druk te maken.

    Je Hoeft het ook niet elke dag te voelen hoor, zo in het begin. Pas met een week of 28 moet je daar wat op gaan letten.
     
  3. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Bedankt Carmen!
    Dat is toch wel een hele opluchting :D
     
  4. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Hé Daan,

    Ik herken het helemaal! Voel de kleine sinds een klein weekje. Meestal inderdaad als ik op de bank zit of in bed lig. Als ik 'n dagje druk ben, heb ik niks in de gaten. Dan ga ik er 's avonds echt ff voor liggen om te kijken of er nog wel iets zit dat wil bewegen, haha. Zal dus wel hartstikke normaal zijn.

    Groetjes Mriek
     
  5. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi hoi,

    Precies hetzelfde hier :) Ik voel hem/haar sinds een week of 2 (vrij vroeg al). Overdag voel ik helemaal niets, maar zodra we op de bank zitten of in bed liggen begint't te kriebelen :D

    Groetjes,
    Pamela
     
  6. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm het zelfde topic wilde ik ook openen.. Aangezien ik al 3 dagen lang niet lekker ben. hoofdpijn, misselijk krampen enz. En al 2 dagen de kleine niet voel terwijl ik um elke dag voelde..

    Weet niet of ik nu moet bellen of niet :(
     
  7. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Als jullie je ongerust maken toch maar even de vk. bellen hoor! Vinden ze niet erg en jullie zijn gerust.

    Succes.

    Sas.
     
  8. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Sluit me helemaal bij sas aan!!

    Groet kwebbel
     
  9. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ja maar stel dat er niets aan de hand is.. Dan voel me toch wel een beetje voor aap staan dat ik ze op hun spoednummer bel :s
     
  10. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hmm moet straks ff komen toch maar ff gebeld..
     
  11. Sas

    Sas Actief lid

    12 jun 2005
    106
    0
    0
    Goed van je!! en niet schuldig voelen hoor, je kunt beter 3 keer voor niets komen dan 1 keer te laat.
    Niet dat ik denk dat er iets is, maar als je je ongerust maakt moet je dat gewoon zo snel mogelijk van je af kunnen zetten.

    Veel sterkte en hou je ons even op de hoogte?

    Sas.
     
  12. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    En KeejBie? Hoe is het afgelopen?
     
  13. Silvie

    Silvie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja, ben ik ook wel benieuwd naar
     
  14. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Nou ik ben er geweest. En ze heeft me idd gerustgesteld!!

    Ben blij dat ik erna toe ben geweest.

    Ze heeft alles ff nagevoeld enz. Het blijkt dat me kleine heel goed aan het groeien is. Valt ook te zien aan de dikke buuk zal van de week is een foto maken kennen jullie me ff bewonderen haha.

    En dat de pijn van het uitrekken van de banden komt.

    Het hartje klonk goed dus alles was keej. Moet alleen ff langs de dokter voor de zekerheid omdat ze wil weten of het misschien toch geen blaasonsteking is. En ze zij als het dat nou niet is. Dan is alles okeej.

    Dus ben wel weer opgelucht hehe :p

    Tis gewoon een klein ondeugend babytje die zich af en toe niet wil laten voelen :p
     
  15. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Wat fijn zeg! Nou, lekker, weet je dat alles goed is met je beeb ;)
     
  16. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    hehe idd

    En nu beweegtie ook weer :S heel apart!
     

Deel Deze Pagina