haaruitval??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunset88, 13 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo,

ik heb sinds een paar weken extreme haaruitval.
    Niet constant, maar als ik aan het douchen ben en mijn haar aan het wassen ben heb ik soms een beste pluk in mijn handen :$
    ook als ik gewoon door mijn haar ga is het best erg..
    hoort dit erbij??? *zucht*

2. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

ik heb best wel een aardige bos haar en dik haar heb het ooit laten meten en kwam op 9,9 van de 10 uit dus das aardig dik...
    ik heb het zelf al bijna me hele leven dat ik haar verlies komt omdat het dik is maar sins me zwangerschap is het bij mij minder als ik nu ga douche heb ik nog maar hooguit 5 plukjes in me handen en als ik niet zwanger ben heb ik er wel een stuk of 20 in me handen....
    Het lig aan je hormonen denk ik zelf het kan geen kwaad haar groeit wel weer aan en terug....Ik heb wel gemerk dat mij haargroei is verminderd als ik zwanger ben doe ik niet harsen dat vindt ik vreselijk tijdens de zwangerschap dus scheer dan en meestal moes ik om de 3 dagen nu kan ik het om de week dus das wel fijn.... maar het hoort er wel bij want ja je lichaam is aan veranderen dus je haar groei of uitval ook.... na de zwangerschap draait het meestal wel weer na het oude patroon om zo maar te zeggen....

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik herken het! Als ik 's ochtends uit bed stap liggen er overal in bed haren en haren wassen is helemaal een drama... De meeste veouwen hebben tijdens de zwangerschap veel volume in het haar, bij andere valt t uit! Hou het wel even in de gaten als je ernaast ook nog extreem vermoeid bent. Die combinatie kan namelijk aan schildklier liggen!

4. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik heb het nu ook weer bij deze zwangerschap. Erg futloos haar ook! Bij mijn andere zwangerschappen had ik alleen haaruitval bij mijn dochter, en bij de jongens nauwelijks en idd een volle bos haar.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja heel herkenbaar. Bij mijn 2 jongens viel het juist niet uit en na de bevalling leek het wel of ik kaal werd ;) maar nu verlies ik zoveel steeds. Hopelijk heb ik het dan niet van de bevalling nu

6. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    whahahah :D Hier idem! Ook bij de jongens geen haaruitval, maar na de bevalling met bossen idd :)

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Grappig bij mijn jongens had ik het ook niet en nu wel (meisje)

8. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hier nog een slachtoffer, gek word ik ervan. Ga je naar de winkel om zwangerschapskledij te passen, dan blijft er aan ieder kledingstuk wel een paar haar kleven.
    Ga je in de douche, dan haal ik ganse plukken uit mijn haar. Het is echt niet normaal. Bij mijn dochter had ik dit niet, wel na de bevalling. Pff straks ben ik helemaal kaal!

9. me83

me83 Niet meer actief

ik had het ook toen ik zwanger was.. was ook een meisje,

meisjes nemen de schoonheid van de moeder! (zat ook onder de pukkels en vette huid.piekerig haar)

10. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    haha zelfde gedachte :)

11. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hihi dat fabeltje dat jongens de schoonheid van de moeder pas na de bevalling dan afnemen klopt dan ook :p

Al moet ik zeggen dat ik nu energie voor 100 heb waardoor ik er beter uitzie dan bij mijn 2 vorige zwangerschappen waar ik futloos bleef tot de bevalling.

12. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    hihi :) idd!

Wel toevallig zeg!

13. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Dat had/heb ik dan weer net andersom :D Bij de zwangerschappen van de jongens straalde ik, had elke dag zin om te tutten, make up hier, make up daar etc. En van begin tot eind nesteldrang gehad.

Met zwangerschap van mijn dochter en nu deze kleine meid, net andersom. Zag/zie er futloos uit, had/heb nergens zin in etc. En was/ben retelui in het huishouden, tot het eind :(

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Ik heb het ook deze zs, ook in de zs van mijn 3 jongens had ik enorme dikke bos haar en viel het na de zs uit, maar nu haal ik mn hand door mn haar en hou alles in mn hand... Ook de auto lag er laatst vol mee en de bank en bed...

Nou maar hopen dat het dan na de zs niet meer zo uitvalt.

Wel bijzonder dat het bij jullie tijdens de zs van een meisje is allemaal, zou dat bakerpraatje dan toch kloppen? Hier zwanger van een jongen (althans, dat zeggen ze, mss morgen bij de 20-weken echo toch een meid??)

15. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    super bedankt voor jullie reacties!
    Wat grappig dat het bij jullie meestal een meisje is als je haaruitval tijdens de zs hebt.. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat het een jongen word.. en mijn man denkt een meisje.. zou hij dan toch gelijk hebben? hihi.. hoe dan ook het is sowieso super welkom!

En ja inderdaad overal zijn haren! gek word ik ervan.. op bed, op mijn werk, op heel mijn kleren enz enz..

Zal vast niet kaal worden (hoop ik) maar fijn voelt het niet.

Deel Deze Pagina