Hoi allemaal, ik vraag me af hoelang gemiddeld een vrouw nog steeds vloeit naar en bevalling. Ik hoor het graag van jullie! (Dan weet ik wat mij weer te wachten staat!)
De een een week en de ander zes weken. Het echte rood is meestal na een week of drie wel weg gemiddeld genomen. Daarna nog bruin verlies.
3 weken, daarna werd het minimaal beetje bruin wv ik alleen nog inlegkruisje gebruikte. Met 4 weken was het helemaal weg. Ik geef volledig borstvoeding, misschien dat dit invloed heeft op duur van vloeien.
Bij mij duurde het 1 week, en 2 weken later was ik ongesteld. Zit nu te wachten op mijn volgende menstruatie.
Bijna uitgevloeid.. ben vooral benieuwd hoelang het nu duurt tot mijn eerste menstruatie, bij Beau was dit al na 4wk!
tot 7 weken zo nu en dan gevloeid de eerste 4 dagen het meeste daarna werd het rustiger bij mij dan weer een dag niets en dan weer wel heel verschillend dan weer stolsels dan weer bruin verlies. bij de eerste na 6 weken ongi en toen met de pil begonnen bij de tweede blind begonnen na ik geloof 21 dagen na de bevalling (dit voldeed niet veel krampen en doorbraakbloedingen dus tsja niet natuurlijk ) de derde ben ik na 7 weken weer begonnen
Is nu 3 weken na de keizersnee. En ik vloei nog steeds. De ene keer veel andere keer weinig. Ene keer helder andere keer bruin.
Het echte rood met stolsels 1 week, daarna nog 2 weken wat lichter rood en nu verschil ik alleen nog wat wondvocht van de knip. Ze zeggen dat het rond de 6 weken kan duren.
12 weken 10 weken gevloeid daarna ongesteld , stond tevens onder controle van gyn van het lange verloop van vloeien
2 weken goed gevloeid nu nog steeds minimaal bruinverlies en zit nu op de 6,5 weken dus nog steeds biet helemaal hersteld. Ik geef bv daarbij mag je alleen de cerazettepil geloof ik dus daar ben ik op advies van de ha na 3 weken mee begonnen geloof ik.
Hier toch bijna 7 weken gevloeid al was de laatste week wel het gele. Bij mijn zoon 5,5 week gevloeid en bij mijn dochter krap 3 weken.
Chiggy, nuvaring dat is zo'n ring toch? Die je in kunt brengen in je vagina? Mag je gelijk naar de geboorte niet aan de gewone pil dan? Moet je hiervoor eerst je menstruatie hebben gehad?